کد خبر : 64173

نیسان ناوارا Pro-4X خشن و سهمگین

نیسان ناوارا Pro-4X خشن و سهمگین

هنگامی که نیسان ناوارا فیس لیفت شده و نوع جدید PRO-۴X، با ظاهری زیبا در سال گذشته برای اولین بار ظاهر شدند، تحت تأثیر مشخصات برتر بسیاری از مدل‌های جدید قرار نگرفتند که این عمدتا به دلیل ارتقا زیبایی PRO-۴X است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، جنگنده جدید نیسان PRO-۴X که توسط Premcar، یکی از شرکت‌های پیشرو در مهندسی و تولید خودرو در استرالیا ساخته شده است اکنون رونمایی شده است.

Premcar شریک اصلی نیسان برای برنامه Warrior بوده است، که ویژگی‌های بی رحمانه پیکاپ ​​را تقویت می‌کند.

PRO-۴X Warrior با قول تبدیل شدن به سخت‌ترین ناوارا در جهان، بر اساس همین نام متفاوت ساخته شده است. با این حال، از آنجا که مدل جدید در حال حاضر در مرحله آزمایش نهایی است، جزئیات در این مرحله کم است. هرچند نیسان و Premcar یک هدف واحد با PRO-۴X Warrior در سر دارند که آن ایجاد یک اتومبیل دوکابین کاملاً متناسب با شرایط استرالیا چه در جاده و چه در آفرود، بدون از بین بردن راحتی و عملی بودن است.

///

بر اساس تصاویر ارائه شده در بیانیه مطبوعاتی، ناوارا PRO-۴X Warrior از سپر طراحی شده و ارتقا یافته برخوردار می‌شود. گلگیر در آن تمدید شده و همچنین لاستیک‌های پهن تر و تجهیزات استاندارد آفرود نیز نظم دارند. به نظر می‌رسد، ناوارا PRO-۴X Warrior به یک جنگنده فورد رنجر رپتور تبدیل خواهد شد، اما البته، ما هنوز جزئیات زیادی را از آن ندیدیم.

///

در این مرحله، به نظر می‌رسد ناوارا PRO-۴X Warrior یک مدل انحصاری برای بازار استرالیا است. هیچ تضمینی وجود ندارد که در کشور‌هایی که ناوارا موجود است اکنون این مدل جدید در دسترس باشد. با این حال، تاریخ نشان می‌دهد که در دسترس بودن جهانی با توجه به اینکه مدل قبلی آن، N-Trek Warrior، در کشور‌های خارج از Land Down Under نیز فروخته شده است، امکان پذیر است. اما یک چیز قطعی است Navara PRO-۴X Warrior در اروپا در دسترس نخواهد بود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها