کد خبر : 64119

پیکاپ برقی لردزتاون تولید خواهد شد

پیکاپ برقی لردزتاون تولید خواهد شد

با وجود همه جنجال‌های اخیر، لردزتاون این هفته تأیید کرد که ساخت اولین وسیله نقلیه خود را در ماه سپتامبر در اوهایو آغاز می‌کند. یکی از این جنجال‌های خبری منجر به استعفای بنیانگذار و مدیرعامل استیو برنز شد، که نیویورک تایمز گفت او جایگاه خود را ترک کرد، زیرا او اظهارات نادرستی در مورد پیش سفارش‌های پیکاپ کرده بود.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران، در یک اعلامیه SEC ، لردزتاون ادعای ریچ اشمیت رئیس جمهور لردزتاون را مبنی بر اینکه این شرکت سفارشات زیادی برای تولید پیکاپ خود در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ دریافت کرده است را اثبات کرد.

این هفته، لردزتاون اعلام کرد بنیانگذار و مدیر عامل شرکت استیو برنز استعفا داده است. در بیانیه شرکت، لردزتاون از برنز برای علاقه و تعهد خود به شرکت تشکر کرد، اما توضیح نداد که چرا او شرکت را ترک کرده است. نیویورک تایمز گزارش داد که در تحقیقات داخلی به هدایت هیئت مدیره لردزتاون موضوعاتی در مورد صحت اظهارات خاص در مورد پیش سفارش‌های شرکت یافت.

اکنون آنجلا استراند، مدیر مستقل Lordstown Motors، به عنوان رئیس اجرایی منصوب شد و تا زمان پیدا شدن مدیر عامل جدید و دائمی، لردزتاون را مدیریت خواهد کرد.

ژولیو رودریگز، مدیر ارشد مالی لردزتاون نیز این هفته استعفا داد و مدیر مالی موقت بکی روف جایگزین وی شد. استراند روز سه شنبه در یک رویداد مجازی مطبوعات اتومبیلرانی (APA) گفت که این شرکت همچنان در مسیر ساخت وسایل نقلیه برای پاییز امسال قرار دارد و قصد دارد آن‌ها را در سه ماهه اول ۲۰۲۲ به مشتریان تحویل دهد.

وی گفت: "آنچه تغییر نمی‌کند برنامه ما برای شروع تولید محدود در اواخر سپتامبر است. این یک روز جدید در لردزتاون است و هیچ اختلالی در عملیات روزمره ما ایجاد نخواهد شد. "

ریچ اشمیت، رئیس Lordstown Motors، در جریان رویداد APA، با تعهد استرند، توضیح داد که چگونه این کارخانه سازنده استارتاپ کارخانه قدیمی جنرال موتورز در لردزتاون ، اوهایو (از این رو نام) را به تأسیساتی تبدیل می‌کند که می‌تواند انواع وسایل نقلیه الکتریکی را  ایجاد کند.  

اشمیت گفت، Lordstown همچنین در حال حاضر خطوط موتور باتری و توپی خود را راه اندازی می‌کند که هر یک از آن‌ها ۴۰۰۰۰۰ فوت مربع اندازه دارد. خط موتور توپی باید در ماه جولای عملیاتی شود. 

لردزتاون بیانیه‌ای از کمیته ویژه هیئت مدیره خود صادر کرد که گزارش را از جنبه‌های قابل توجه، دروغ و گمراه کننده خواند. به طور خاص، در اعلامیه شرکت گفته شد، چالش‌های آن در مورد دوام فناوری Lordstown Motors و جدول زمانی برای شروع تولید دقیق نیست، اما Lordstown اذعان کرد که Hindenburg "موارد مربوط به صحت اظهارات خاص در مورد پیش گفته شرکت را شناسایی کرده است. 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها