کد خبر : 63859

اولین تصاویر نسل جدید مازراتی گرن توریسمو منتشر شد

اولین تصاویر نسل جدید مازراتی گرن توریسمو منتشر شد

مازراتی اولین تصاویر از نمونه اولیه کوپه اسپرت GranTurismo جدید را به اشتراک گذاشته است.

 به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مازراتی اولین تصاویر از نمونه اولیه کوپه اسپرت GranTurismo جدید را به اشتراک گذاشته است. GranTurismo جدید از اولین پیشرانه الکتریکی این خودروساز ایتالیایی بهره می‌برد، اگرچه نسخه‌های بنزینی و هیبریدی نیز در دسترس خواهند بود.

GranTurismo جدید سال آینده احتمالاً به عنوان مدل ۲۰۲۲ آغاز به کار خواهد کرد و بعد از مدت کوتاهی کانورتیبل GranCabrio وارد بازار می‌شود. کوپه جدید GranTurismo مازراتی و اتومبیل‌های اسپرت کانورتیبل GranCabrio با ورود کوپه بازطراحی شده در سال آینده، یک پیشرانه الکتریکی جدید معرفی می‌کنند.

این خودروساز ایتالیایی آزمایش نمونه‌های اولیه اتومبیل جدید را آغاز کرده است و اولین تصاویر نشان می‌دهد که مدل جدید دارای زبان طراحی مشابه اتومبیل اسپرت موتور میانه جدید MC۲۰ خواهد بود. موتور جلو GranTurismo با کاپوت بلند و سقف شیب دار متشکل از تور‌های بزرگ، شکلی مشابه نسل قبلی دارد. چراغ‌های جلوی بلند و عمودی آن شبیه به چراغ‌های جلوی MC۲۰ جدید است و جلوپنجره مشبک آن دارای لت‌های عمودی با نشان مازراتی در وسط است.

بعدی مازراتی GranTurismo کوپه که در فرم نمونه اولیه به نمایش درآمده است

نمونه اولیه نشان داده شده دارای مجموعه‌ای از چرخ‌های aero است و یک عکس از بالای سر این خودرو  یک اگزوز با نوک کروم را نشان می‌دهد، که نشان می‌دهد این نوع کاملاً الکتریکی نیست. مازراتی همچنین گفته است که یک مدل کانورتیبل GranCabrio حدود یک سال پس از اولین عرضه کوپه به آن اضافه خواهد شد.

مازراتی جزئیات زیادی درباره اولین پیشرانه الکتریکی خود به اشتراک نگذاشته است، اما از اوایل سال گذشته آن را آزمایش کرده است. ما انتظار داریم GranTurismo و GranCabrio جدید الکتریکی سریعتر از مدل قدیمی باشند که در آزمایش اتومبیل و درایور در محدوده میانی چهار ثانیه به 100 کیلومتر در ساعت رسید.

بعدی مازراتی GranTurismo کوپه که در فرم نمونه اولیه به نمایش درآمده است

مازراتی می‌گوید که اتومبیل‌های جدید از موتور‌های بنزینی نیز بهره مند می‌شوند و ما انتظار داریم که این خودرو بتواند یک پیشرانه هیبریدی یا پلاگین هیبریدی را ارائه دهد. نسل قبلی GranTurismo از یک موتور ۴.۷ لیتری V-۸ استفاده می‌کرد. سال آینده اطلاعات بیشتری در مورد کوپه جدید اسپرت مازراتی GranTurismo خواهیم دانست و اندکی بعد مدل کانورتیبل GranCabrio وارد بازار خواهد شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها