کد خبر : 6350

پورشه 718 مدل T رونمایی شد

پورشه 718 مدل T رونمایی شد

خودروهای پورشه 718 کیمن T و پورشه 718 باکستر کیمن T در معرض دید عموم قرار گرفت. این محصولات دارای موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری هستند.

به گزارش خودروتک، شرکت پورشه از خودروهای جدیدی رونمایی کرده است. تا به امروز تصاویر مخفیانه زیادی از خودروهای پورشه 718 کیمن T و پورشه 718 باکستر کیمن T به اینترنت راه پیدا کرده بود و حال شاهد معرفی آن ها هستیم.

این محصولات جدید در میان مدل های استاندارد و S پورشه 718 قرار می گیرند. این خودروهای اسپرت آلمانی به موتور 4 سیلندر با حجم 2.0 مجهز شده اند. این موتور به همراه توربوشارژر قدرتی برابر با 300 اسب بخار را در اختیار راننده قرار می دهد. خریداران می توانند این خودرو را با گیربکس 6 سرعته دستی و یا 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه سفارش دهند.

پورشه 718 کیمن T و پورشه 718 باکستر کیمن T در مقایسه با نمونه استاندارد خود به ویژگی های اسپرت بیشتری مجهز شده اند. این محصولات به صورت استاندارد دارای پکیج Sport Chrono هستند.

پورشه در این خودرو روی تجربه رانندگی و بهبود آن تمرکز کرده است. صندلی های اسپرت برقی این خودرو تنها در دو جهت قابل تنظیم شدن هستند. در حالی که این موضوع باعث کاهش وزن در بخش صندلی می شود، به علت اضافه شدن یک فیلتر بنزین مخصوص به این خودرو، شاهد ثبات وزن کلی آن در مقایسه با نمونه استاندارد هستیم.

سرعت این دو خودروی آلمانی جدید در کمتر از 5 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد. این محصولات به رینگ های 20 اینچی مجهز شده اند که ظاهر جذابی را برای آن ها به همراه دارد.

پورشه برای این خودرو دو رنگ اختصاصی نارنجی و آبی را در نظر گرفته است. خریداران می توانند هم اکنون این محصولات را سفارش دهند. مدل کیمن این خودرو دارای قیمت پایه 63,047 یورو است و نمونه باکستر آن با قیمت پایه 65,070 یورو به فروش می رسد.

منبع: کلیک

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها