کد خبر : 63114

مک لارن الوا | سوپراسپرت بدون سقف

مک لارن الوا | سوپراسپرت بدون سقف

مک لارن نسخه‌ای از الوا را به همراه شیشه جلو منتشر کرده است، اما هنوز سقفی ندارد. این موتور همان موتور V-۸ توربوشارژ ۸۰۴ اسب بخار دارد. فروش اتومبیل بدون شیشه جلو در برخی از نقاط دنیا غیرقانونی است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، این در حالی است که مک لارن می‌گوید پیش بینی می‌کند برخی از خریداران در بازار‌های محدودتر به دنبال امنیت بیشتر هستند نصب این شیشه به دلیل افزایش ایمنی بوده است.

این شیشه توسط سیستم مدیریت هوای هوشمند Elva ارائه شده است که از کانال‌ها و دریچه‌ها برای هدایت جریان هوا در اطراف محفظه مسافر استفاده می‌کند.

مک لارن پیش بینی می‌کند که این صفحه شیشه ای، حدود 19 کیلوگرم  وزن اضافه خواهد کرد. باقیمانده اطلاعات الوا تغییر نکرده و نسخه ۸۰۴ اسب بخاری مک لارن ۴.۰ لیتری V-۸ توربوشارژ ۴.۴ لیتری دارد. این شرکت ادعا می‌کند که شتاب این خودرو در ۲.۸ ثانیه به 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

مک لارن الوا شیشه جلو اتومبیل را بدست آورد ، هنوز هیچ سقفی ندارد

این شرکت هیچ ادعایی در مورد حداکثر سرعت اتومبیل جدید ندارد، اما ممکن است شیشه جلوی آیرودینامیک بر سرعت اثر بگذارد، با این وجود باعث بهبود ظاهر خودرو نمی‌شود.  در ابتدا مک لارن قصد داشت تا ۳۹۹ دستگاه از الوا را تولید کند که هرکدام با قیمت پایه ۱.۷ میلیون دلار روانه بازار شوند.

 مک لارن متعهد شده است که بیش از ۱۴۹ امتیاز کسب کند. این رقم در مقایسه با بنتلی Mulliner Bacalar که دارای شیشه جلو است ، اما سقف ندارد و استون مارتین V۱۲ Speedster که دارای ۸۸ عدد است، هنوز هم زیاد است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها