کد خبر : 63097

لامبورگینی هوراکان سوپر تروفئو EVO 2| فقط برای پیروزی

لامبورگینی هوراکان سوپر تروفئو EVO 2| فقط برای پیروزی

هوراکان سوپر تروفئو EVO ۲ قرار است از سال ۲۰۲۲ به بعد در سه مسابقه شرکت کند.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی دپارتمان مسابقه‌ای کمپانی لامبورگینی مدل جذاب هوراکان سوپر تروفئو EVO۲ را معرفی کرده است که این خودرو ویژگی‌های فنی جذابی دارد.

هفت سال است که از رونمایی لامبورگینی هوراکان سوپر تروفئو می گذرد و سه سالی است که لامبورگینی نسخه EVO را با پیشرانه V۱۰ معرفی کرد و حالا نوبت به نسخه دوم این خودرو رسیده است تا رونمایی شود. این خودرو لامبورگینی هوراکان سوپر تروفئو EVO۲ نام دارد و برای مسابقات فصل ۲۰۲۲ آماده می‌شود.

میتجا بورکرت، رئیس طراحی در لامبورگینی می‌گوید: هوراکان سوپر تروفئو EVO۲ نمایانگر یک رویکرد زیبایی شناختی آینده نگرانه است.

بببب

هوراکان سوپر تروفئو  EVO۲ نسخه به روز شده هوراکان سوپر تروفئو Evo لامبو است که خود نسخه به روز شده اصلی هوراکان سوپر تروفئو بود که برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ رونمایی شد. هوراکان سوپر تروفئو EVO۲ خودرویی که از سال ۲۰۲۲ به بعد در سه مسابقه  استفاده خواهد شد.

به نظر می‌رسد بروزرسانی از Evo به EVO۲ بیشتر مربوط به ظاهر و آیرودینامیک حاصل از آن بوده است. قسمت جلویی عصبانی این ماشین،  با جاده Huracán STO مطابقت داده شده است چراغ های  LED که در آن به کار برده شده است می تواند نشان دهنده این باشد که آن را به اتومبیل جاده‌ای آینده تبدیل می‌کند.

بببب

ورودی‌های باریک و عمودی هوا در جلو نیز جدید هستند و به بهینه سازی جریان هوا در کنار ماشین کمک می‌کنند. چراغ‌های عقب در واقع از Countach الهام گرفته شده اند و کاملاً باشکوه هستند، در حالی که دیفیوزر غول پیکر عقب دوباره طراحی شده است.

یک سیستم ترمز جدید با دیسک‌های جلو بزرگتر وجود دارد که ظاهراً می‌تواند لنت‌های بزرگتری را برای عملکرد بهتر ترمز در خود جای دهد. تنفس طبیعی ۵.۲ لیتری V۱۰ قدرت ۶۱۱ اسب بخاری خود را حفظ می‌کند و این نیرو هنوز هم به تنهایی از طریق یک جعبه دنده شش سرعته X-Trac به چرخ‌های عقب ارسال می‌شود.

بببب

EVO۲ بدون احتساب مالیات ۲۵۰ هزار یورو هزینه دارد، و ظاهراً در اوایل سال ۲۰۲۲ بسته ارتقا EVO۲ عرضه شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها