کد خبر : 62841

ولوو S90 مدل 2021 از راه رسید | مجهز به سیستم صوتی فوق حرفه ای

ولوو S90 مدل 2021 از راه رسید | مجهز به سیستم صوتی فوق حرفه ای

ولوو S ۹۰ مدل ۲۰۲۱ با سیستم محرکه پلاگین هیبریدی و تغییراتی در طراحی بدنه و کابین رونمایی شد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ولوو S۹۰ یک سدان لوکس زیبا و منحصر به فرد اسکانداناوی است که امکانات متمایزی را نسبت به رقبای آلمانی خود ارائه می‌دهد. به لطف هندلینگ اسپرت و قدرت زیاد سواری راحتی را به ارمغان می آورد. همچنین به نظر ما طراحی مینیمالیستی آن از داخل و خارج جذابیت خاصی دارد.

گرچه اطلاعات کامل در مورد مدل به روز شده ۲۰۲۱ نداریم، اما فکر می‌کنیم دو انتخاب موتور را برای مشتریان بگذارد که شامل یک مدل T۶ با چهار خط توربوشارژ و سوپرشارژ و یک پلاگین هیبریدی T۸ که الکتریکی است را اضافه می‌کند. بسیاری از ویژگی‌های کمک راننده برای پشتیبانی از شهرت ولوو برای ایمنی در دسترس است.

سبک S۹۰ برای سال ۲۰۲۱ بسیار کمی به روز شده است. سپر جلو، چراغ‌های مه شکن، طراحی چرخ‌های به روز شده و اسپویلر عقب تغییر چندانی در این خودرو نداشته است اما آن‌ها اکنون مقداری مدرن تر شده اند، همچنین ویژگی‌های جدیدی از جمله سیستم صوتی به روز شده Bowers & Wilkins، شارژ بی سیم تلفن هوشمند و درگاه‌های شارژ USB-C در عقب وجود دارد.

پیشرانه پایه چهار سیلندر توربو و سوپرشارژ است و T۶ نام دارد. این خودرو قادر است در مدت زمان ۵.۹ ثانیه از صفر تا 100 کیلومتر در ساعت را پشت سر بگذارد. نسخه T۸ پلاگین هیبریدی ۴۰۰ اسب بخاری سال گذشته وارد بازار شد و مطابق BMW شش سیلندر ۵۴۰i xDrive توانست در ۴.۵ ثانیه از صفر تا 100 کیلومتر در ساعت بپیماید.

///

سیستم صوتی جدید و فناوری تصفیه هوا هم‌اکنون برای مدل‌های کوچکتر «۶۰» نیز موجود است. علاوه بر این، دو تیپ از S ۹۰ و V ۹۰ دارای دو پورت شارژ USB-C به‌جای خروجی‌های ۱۲ ولت در عقب کابین هستند و در بیشتر مدل‌ها هم شارژر بی‌سیم وجود دارد. صندلی‌های پشمی ولوو XC ۹۰ به S ۹۰ و V ۹۰ نیز افزوده شده است، درحالی‌که تیپ بالاتر از طیف وسیعی از تزئینات داخلی بدون چرم بهره می‌برد.

ولوو پس از نصب فناوری نیم‌هیبریدی در XC ۹۰ و XC ۶۰ در سال ۲۰۱۹، اکنون این فناوری را به مدل‌های ۶۰ و ۹۰ اضافه می‌کند. کراس‌اور کوچک‌تر ولوو XC ۴۰ نیز از پیشرانه نیم هیبریدی بهره می‌برد که باعث کاهش مصرف سوخت و کاهش تولید گاز‌های گلخانه‌ای تا ۱۵ درصد می‌شود. کابین S۹۰ تا حد زیادی چشمگیرترین ویژگی آن است. مخلوطی از مواد پیشرفته شامل چوب، چرم اصل، فلز و پلاستیک‌های ریز دانه است که در یک فضای منسجم و غیر قابل انکار مدرن گرد هم می‌آیند.  

///

سدان S۹۰ نیاز اکثر رانندگان را برآورده می‌کند و مدل‌های دارای صندلی عقب امکانات خوبی را ارائه می‌دهند. ولوو پیش از این خودروی کاملا پاک XC ۴۰ را معرفی کرده و وعده داده است که همراه‌ با نسخه‌ تمام برقی از نسل آینده XC ۹۰ در سال ۲۰۲۲ روانه‌ بازار شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها