کد خبر : 62789

جیپ کامپس مدل 2021 رونمایی شد

جیپ کامپس مدل 2021 رونمایی شد

به روزرسانی مدل سال 2021 خودروی شاسی بلند جیپ کامپس تغییرات زیادی را در آن ایجاد کرده است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به روزرسانی مدل سال ۲۰۲۱ خودروی شاسی بلند جیپ کامپس، تغییرات زیادی را در آن ایجاد کرده است. به جرات می توان گفت اکنون فضای داخلی این خودرو کاملاً جدید شده و برعکس، تغییرات اندکی در فضای بیرونی این خودرو ایجاد شده است.

کیفیت سواری و داخلی آن نسبت به بسیاری از رقبای دیگر مانند مزدا CX-۵ و هوندا CR-V کمتر شده است، به همین ترتیب، به اندازه جیپ چروکی قابلیت یدک کشی یا آفرود را ارائه نمی‌دهد.

موتور چهار سیلندر کم قدرت و گیربکس اتوماتیک ضعیف آن که به مدل‌های چهار چرخ محرک اختصاص داده شده است، از نقاظ ضعف این خودرو است. کامپس با تغییرات جزئی وارد سال ۲۰۲۱ می‌شود. نسخه 80th Anniversary Edition جدیدی وجود دارد که مبتنی بر Latitude است و دارای رینگ‌های ۱۹ اینچی گرانیت کریستال، صندلی‌های چرمی با دوخت کنتراست، صندلی راننده با قابلیت تنظیم نیرو، استارت از راه دور، صفحه لمسی ۸.۴ اینچی، پریز برق ۱۱۵ ولت است.

ااا

تریم‌های Limited و Trailhawk هر دو ویژگی‌های استاندارد ایمنی فعال بیشتری را اضافه می‌کنند. شاسی بلند جیپ کامپس اکنون در طیف گسترده‌ای از گزینه‌های رنگی ارائه می‌شود که شامل هفت انتخاب مختلف، همراه با گزینه‌های دو رنگ است.

جالبترین رنگ‌های اضافه شده، آبی کهکشانی و رنگ سبز متالیک است. علاوه بر موارد ذکر شده، خریداران می‌توانند از رنگ سفید روشن، خاکستری روشن، قرمز، سیاه براق یا خاکستری استفاده کنند. شایان ذکر است تمامی این رنگ‌ها از نوع خاص و بسیار با کیفیت هستند. کسانی که مایل به چهار چرخ متحرک هستند و شش سرعته اتوماتیک استاندارد را با یک اتومبیل ۹ سرعته معامله می‌کنند، ۱۵۰۰ دلار اضافی هزینه می‌کنند.

ااا

در داخل، تودوزی پارچه‌ای Sandstorm همراه با صندلی‌های جلوی گرم و فرمان، استارت از راه دور و موارد دیگر از تم کاملا مشکی جذاب‌تر است.  فضای داخلی کامپس راحت، کاربردی است و فضای کافی برای چهار مسافر بزرگسال را دارد.

طراحی فضای بیرونی تقریبا تغییری نکرده است و فقط تغییرات ظریفی نسبت به مدل قبلی دارد. این تغییرات شامل حذف تمام عناصر کروم براق و جایگزینی آن با رنگ خاکستری است. 

ااا

با وجود نمای بیرونی جذاب و حجم بار مناسب، کامپس جادارترین مجموعه آن نیست. فضای کافی برای جا دادن چندین چمدان دارد، اما جا به اندازه ای نیست که به توان به سفر‌های طولانی رفت و فضای ذخیره سازی داخل کابین تا حدودی کم است. صندلی‌های عقب در حالت تا خورده  تنها ۱۷ چمدان دستی را با صندلی‌های جاسازی شده در خود جای داده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها