کد خبر : 62582

شورولت سیلورادو نسخه Yenko/SC برای آفرودرها

شورولت سیلورادو نسخه Yenko/SC برای آفرودرها

شورولت سیلورادو Yenko/SC مدل ۲۰۲۱ در فهرست سریع‌ترین وانت‌های جهان قرار دارد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وقتی صحبت از پیکاپ های اسپرت ساخته شده برای آفرود می شود، ذهن ها به سمت OEM‌ها می رود که اکنون توجه خود را به ساخت پیکاپ هایی برای آفرود گذاشته است. شرکت تیونینگ اسپشالتی وهیکل اینجینیرینگ مدل ۲۰۲۱ به تازگی از نسخه‌ آفرود وانت پیکاپ شورولت سیلورادو Yenko/SC رونمایی کرد که از پیشرانه‌ سوپرشارژ 710 اسب‌ بخاری بهره می‌برد.

تیونر SVE از پیشرانه‌ سفارشی ۶/۲ لیتری خورجینی هشت سیلندر مبتنی‌ بر LT۱  سیلورادو استفاده می‌کند و برای تقویتش از سوپرشارژر بهره برده است.  SVE شامل یک سوپرشارژر ۳.۰ لیتری است که باعث افزایش تولید V۸ به ۷۱۰ اسب بخار می‌شود، در حالی که با ۵۰ حالت ذخیره سازی سازگار و دارای ۳ سال گارانتی است.

میزان گشتاور نسخه‌ آفرود سیلورادو هنوز اعلام نشده است هرچند انتظار داریم همانند نسخه‌ ارتقا یافته‌ ینکو سیلورادو حدود ۹۷۶ نیوتن‌متر گشتاور داشته باشد. کالیپر‌های ۶ پیستونی و دیسک‌های ترمز (روتورهای) منفذدار ۱۶/۱ اینچی نیز قدرت توقف را برای نسخه‌ آفرود سیلورادو ینکو فراهم می‌کنند.

SVE از نسخه آفرود وانت شورولت سیلورادو با 710 اسب بخار قدرت رونمایی کرد

برای پشتیبانی از این قدرت تازه کشف شده، SVE شامل ترمز‌های جلوی ۶ پیستون عظیم همراه با تعمیرات اساسی جدی سیستم تعلیق است که شامل ۲ فنر جلو با سرعت پیشرفته و شوک فاکس ۲ است. همچنین دارای یک قطعه بزرگتر (۱.۱۲۵ اینچ) نوار تایر عقب سنگین و میله‌های کششی سنگین است که به کاهش جهش چرخ کمک می‌کند و تمام این قدرت را به زمین می‌رساند.

خارج از تغییرات موتور و سیستم تعلیق، SVE سبک‌های بیرونی منحصر به فردی را ارائه می‌دهد که می‌تواند متناسب با درخواست‌های منحصر به فرد شما تنظیم شود. می توان گفت سیلورادو جای خالی پیکاپ های خیابانی را که توسط OEM‌ها تولید می شد،  پر می‌کند.

SVE از نسخه آفرود وانت شورولت سیلورادو با 710 اسب بخار قدرت رونمایی کرد

تیونر SVE تولید نسخه‌ آفرود سیلورادو را فقط به ۵۰ دستگاه محدود می‌کند تا همچنان منحصربه‌ فرد باقی بماند. اطلاعات مربوط به قیمت‌گذاری این وانت پیکاپ هنوز منتشر نشده است اما بعید به نظر می رسد خودرویی ارزان قیمت باشد. 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها