کد خبر : 62547

ب ام و سری 2 مدل 2022 با قدرت شوکه کننده

ب ام و سری 2 مدل 2022 با قدرت شوکه کننده

نسل جدید کوچکترین کوپه BMW شامل نسخه‌های ۲۳۰ i و M ۲۴۰ i می‌شود که هر دو با درایو عقب در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بی ام و جزئیاتی از سری ۲ جدید کوپه ۲۰۲۲ را به همراه عکس‌هایی از نمونه اولیه استتار منتشر کرده است. این مدل به دو شکل ۲۳۰i و M۲۴۰i در دسترس خواهد بود، هر دو نوع محرک عقب یا چهار چرخ هستند.

مدل جدید با ورود RWD ۲۳۰i و AWD M۲۴۰i xDrive و ورود AWD ۲۳۰i xDrive و RWD M۲۴۰i در تابستان امسال تولید می‌شود. در حالی که انواع جدید سدان‌های دیفرانسیل جلو در حال تولید هستند، سری ۲ جدید ۲۰۲۲ این خودرو به یک مدل کوپه با چرخ عقب با موتور چهار خطی یا شش خطی مجهز می‌شود.

بی ام و تأیید کرده است که مدل M۲۴۰i توربو ۳.۰ لیتری را با ۳۸۲ اسب بخار قدرتمندتر از همیشه ارائه می‌دهد، در حالی که انتظار داریم ۲۳۰i با توربوی ۲.۰ لیتری  با ۲۵۰ اسب بخار قدرت ادامه یابد.

2022 BMW سری 2 کوپه با حداکثر 382 اسب بخار قدرت

این عکس‌ها از نمونه اولیه استتار شده جزئیات زیادی را نشان نمی‌دهد، اما اشاره می‌کند که ۲۳۰i و M۲۴۰i از جلوپنجره ای که در سری ۴ کوپه دیده می‌شود، استفاده نکرده است. عکس‌های منتشر شده قبلی، نمای عقب مدل جدید را نشان می‌دهد که دارای چراغ‌های عقب مدرن است. شنیده ایم که کانورتیبل برای این نسل برنخواهد گشت، اما عملکرد M۲ با عملکرد حتی بالاتر نیز برمی گردد.

2022 BMW سری 2 کوپه با حداکثر 382 اسب بخار قدرت

تاکنون BMW فقط جزئیات مربوط به جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک M۲۴۰i را به اشتراک گذاشته است، که احتمال دارد ۲er قدرتمندتر، گزینه گیربکس دستی را نداشته باشد. صمیمانه امیدواریم که یک دستی شش سرعته حداقل در ۲۳۰i ارائه شود. هر دو گزینه موتور با هر دو چرخ عقب یا چهار چرخ ارائه می‌شود.

2022 BMW سری 2 کوپه با حداکثر 382 اسب بخار قدرت

اطلاعات بیشتر در اواخر جولای یا اوایل ماه اوت در دسترس است و سری ۲ باید تا پاییز امسال به نمایندگی‌های نمایندگی ایالات متحده برسند. ۲۳۰i و M۲۴۰i xDrive درایو عقب احتمالاً برای مدل ۲۰۲۳ ابتدا با ۲۳۰i xDrive و M۲۴۰i درایو عقب به فروش می‌رسند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها