کد خبر : 6252

چینی تازه وارد در رویای رقابت با تسلا

چینی تازه وارد در رویای رقابت با تسلا

شتاب خودرو در نوع خود جالب توجه است و خودرو برای شتاب صفر تا 100 کیلومتر به 4.7 ثانیه زمان نیاز دارد.

به گزارش خودروتک، دومین محصول برقی از خودروسازی چینی "نیو" است که اخیرا در معرض دید قرزار گرفته است.

کمپانی چینی "نیو" پس از معرفی ES8 مدلی کوچک و ارزان‌تر را معرفی کرد تا فروش بازار خود را تضمین کند. بنابراین با ساخت یک نسخه اجرایی و هوشمند تلاش دارد تا یک مدل کاربردی و شهری را در اختیار مشتریانش قرار دهد.

ES6 نیو ، تسلای جدید چینی‌ها

مدل پیشرو و پرچم‌دار این خودرو با قابلیت محرک چهار چرخ ارائه شده و دو موتور الکتریکی آن 537 اسب‌بخار توان تولید می‌کنند. اولین موتور این خودرو که 215 اسب‌بخار قدرت دارد برای حرکت‌های آرام و پرتوقف شهری طراحی شده و موتور الکتریکی دوم با توان 322 اسب‌بخار برای سرعت و شتاب به کمک کاربران می‌آید.

ES6 نیو ، تسلای جدید چینی‌ها

قوای محرکه‌ی این شاسی‌بلند از دو پیشرانه‌ی الکتریکی تشکیل شده که قدرت 536 اسب بخاری دارد. مدل پرچم‌دار نیز دارای سیستم چهار چرخ محرک می‌باشد. البته این ترکیب معمولاً در خودروهای الکتریکی دیده نمی‌شود. ES6 دارای پیشرانه‌ی مگنت دائمی کارا PM با خروجی 215 اسب بخار و پیشرانه‌ی القای پرفورمنس IM است که خروجی آن به 322 اسب بخار می‌رسد.

ایی اس 6 نیو ، تسلای جدید چینی‌ها/ خودروی برقی با 536 اسب بخار (+عکس)

شتاب خودرو در نوع خود جالب توجه است و خودرو برای شتاب صفر تا 100 کیلومتر به 4.7 ثانیه زمان نیاز دارد. در مدل استاندار باتری‌های 70 کیلووات ساعتی مورد استفاده قرار خواهد گرفت، اما در مدل سفارشی باتری‌های 84 دکیلووات ساعتی خودرو رابا یک بار شارژ تا مسافت 510 کیلومتر پیش خواهند برد.

ایی اس 6 نیو ، تسلای جدید چینی‌ها/ خودروی برقی با 536 اسب بخار (+عکس)

در پنل بدنه و ساختارهای ظاهری  آلومینیوم و فیبرکربن به کار رفته  که قطعا در سبک بودن آن نقش دارد.

چینی‌ها برای این خودروی خود، از یک هوش مصنوعی بهره برده‌اند. صندلی‌های اسپورت و چرم ناپا نیز از دیگر ویژگی‌های این خودرو محسوب می‌شوند.این خودرو در اوایل ژوئیه سال آینده در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

منبع: عصر ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها