کد خبر : 62139

فورد اکسپلورر 2021 رونمایی شد

فورد اکسپلورر 2021 رونمایی شد

فورد اکسپلورر ۲۰۲۱ از نظر قیمت بین نسخه‌های چهار چرخ محرک XLT و مدل‌های محدود در سری Explorer قرار دارد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فورد اکسپلورر ۲۰۲۱ یکی از جدیدترین خودروهایی است که این کارخانه خودروسازی از آن رونمایی کرده است. می توان گفت اکسپلورر یکی از برند‌های فعال در مجموعه فورد است که اولین بار در سال ۱۹۹۰ معرفی شد و تا به امروز روی خط تولید کمپانی آمریکایی قرار دارد.

اکنون این خودرو با امکانات جدیدی به نام Timberline آماده عرضه به بازار است. از ویژگی‌های آن می توان به سیستم تعلیق بلند شده، تایر‌های پهن و چند تغییر بصری در داخل و خارج اشاره کرد.  قیمت Timberline از ۴۷ هزار و  ۱۰ دلار شروع می‌شود و به صورت استاندارد با سیستم چهار چرخ متحرک ارائه می‌شود.

فورد در حال حاضر خودروهای متنوعی مانند Tremor، رپتور ، برانکو، Badlands و Explorer ۲۰۲۱ را تولید کرده و اکنون Timberline را به این لیست اضافه کرده است. این مدل شامل چند مورد ارتقا مکانیکی و ظاهری است که دارای سیستم چرخ محرک استاندارد، سیستم تعلیق بالابر و لاستیک‌های پهن است. 

فورد اکسپلورر Timberline 2021 خودرویی برای آفرودبازان حرفه ای

از نظر ظاهری، Timberline دارای ظاهری متفاوت و قدرتمند، قلاب‌های قرمز یدک کش، صفحات کشویی جلو و عقب و چرخ‌های ۱۸ اینچی است؛ همچنین در رنگ جدید سبز نیز ارائه شده است. به لطف بالابر تعلیق ۰.۸ اینچی، فنر‌های برگشتی، لاستیک‌های تمام زمین Bridgestone Dueler و دیفرانسیل عقب لغزش محدود Torsen، کمی قابلیت آفرود را دارد. 

فورد اکسپلورر Timberline 2021 خودرویی برای آفرودبازان حرفه ای

 فورد می‌گوید Timberline همان امکانات ارتقا یافته‌ای را دارد که نسخه Police Interceptor از Explorer دارد، اما با تنظیمات مختلف برای استفاده در آفرود است. فضای داخلی شامل تزئینات داشبورد مشکی و آرم‌های مختلف Timberline بر روی صندلی ها است که به شکل رشته کوه درآمده است. از ویژگی‌های استاندارد می‌توان به صندلی‌های جلو و فرمان گرم شونده اشاره کرد.

فورد اکسپلورر Timberline 2021 خودرویی برای آفرودبازان حرفه ای

Explorer Timberline تنها با موتور پایه SUV توربوشارژ ۲.۳ لیتری چهار خطی با ۳۰۰ اسب بخار قدرت و ۳۱۰ پوند فوت گشتاور ارائه می‌شود. دارای یک بسته بکسل استاندارد است و فورد ادعا می‌کند که قابلیت یدک کشی فوق العاده بالا را دارد. بسته‌های مختلف لوازم جانبی در دسترس خواهد بود که شامل لوازمی مانند تشک کف لاستیکی و میلگرد‌های سقفی است.

Timberline از نظر قیمت بین نسخه‌های چهار چرخ محرک XLT و مدل‌های محدود در سری Explorer متناسب است. این تابستان به نمایندگی‌های فروش در ایالات متحده می‌رسد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها