کد خبر : 62137

اولین اطلاعات رسمی از پیکاپ هیوندای منتشر شد

اولین اطلاعات رسمی از پیکاپ هیوندای منتشر شد

هیوندای جزئیات جدیدی در مورد ویژگی‌ها، رنگ و سیستم انتقال قدرت سانتا کروز را به اشتراک گذاشته است.

 به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اولین وانت هیوندای، سانتا کروز ۲۰۲۲ ، در چهار سطح، شش رنگ خارجی و با انتخاب دو موتور به بازار عرضه خواهد شد. اگرچه قیمت این خودرو هنوز اعلام نشده است اما هیوندای سانتاکروز، تابستان امسال وارد بازار امریکا، آسیا و استرالیا خواهد شد. این محصول، احتمالا آستانه قیمت ۲۵ تا ۳۰ هزار دلار خواهد داشت و همراه امکانات سفارشی، به قیمت ۴۰ هزار دلار فروخته خواهد شد. هم‌اکنون مدل‌های پایه از تویوتا هایلوکس و فورد رنجر در بازار جهانی، ۲۵ هزار دلار قیمت دارند.

در وب سایت هیوندای برخی اطلاعات در مورد چهار تریم SE، SEL، SEL Premium و Limited این خودرو منتشر شده است.

مدل‌های SE و SEL به صورت استاندارد با پیشرانه جلو، جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک و موتور تنفس طبیعی ۲.۵ لیتری چهار خطی با ۱۹۰ اسب بخار قدرت ارائه می شود.

این خودرو ظرفیت یدک کشی 1587 کیلوگرم و یک محموله 792 کیلوگرمی را دارد و دارای سیستم سرگرمی و صفحه نمایش لمسی ۸.۰ اینچی در SE استاندارد است، SEL دارای صندلی‌های جلو گرم شونده، صندلی راننده برقی است.

اطلاعاتی نایاب از جدیدترین اونت هیوندای + تصاویر

مدل‌های بالاتر SEL Premium و Limited مجهز به توربوشارژر قدرتمندتر ۲.۵ لیتری چهار خطی هستند.پیشرانه استاندارد سانتاکروز، ۲ لیتر تنفس طبیعی با قدرت ۱۹۰ اسب‌بخار و گشتاور ۲۴۴ نیوتن‌متر است. نسخه توربوشارژ با قدرت ۲۷۵ اسب‌بخار و گشتاور ۴۲۰ نیز تولید خواهد شد. جعبه‌دنده خودکار ۸ سرعته با دبل کلاچ، همراه پدال‌های تعویض دنده پشت فرمان، مخصوص مدل توربوشارژ خواهد بود. سانتاکروز در دو نسخه دیفرانسیل جلو و دو دیفرانسیل تولید می‌شود؛ درحالی‌که مدل گران‌تر، حالت رانندگی دیفرانیسل عقب نیز دارد.

اطلاعاتی نایاب از جدیدترین اونت هیوندای + تصاویر

SEL Premium شامل امکاناتی از قبیل چراغ‌های جلو LED و کنترل خودکار آب و هوا است، نمایشگر لمسی ۱۰ اینچ، پنل دیجیتال پشت فرمان و امکانات ایمنی معمول در خودروهای هیوندا مثل ترمز اضطراری و هشدار تصادف از طرفین، برای سانتاکروز هم قابل سفارش خواهد بود.

رنگ‌های بیرونی این خودرو شامل سفید یخی، سیاه فانتوم، خاکستری همپتون، خاکستری بنفشو آبی است. تاکنون فقط طرح رنگ مشکی سانتا کروز را دیده ایم، اما فضای داخلی با رنگ روشن نیز ارائه می‌شود.چراغ عقب آن به شکل T بر عرض فضای حمل بار کشیده شده و ظاهری بسیار جذاب در شب را به سانتا کروز می دهد.

اطلاعاتی نایاب از جدیدترین اونت هیوندای + تصاویر

در حال حاضر هیوندای در حال گرفتن رزرو سفارش برای سانتا کروز است که به ۱۰۰ دلار ودیعه نیاز دارد. اطلاعات بیشتر، از جمله قیمت گذاری و رتبه بندی اقتصاد سوخت EPA، به زودی توسط این شرکت ارائه خواهد شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها