کد خبر : 62091

جنسیس GV70 برقی هم در راه است

جنسیس GV70 برقی هم در راه است

هیوندای وعده داد که جنسیس GV70 EV و سدان Ioniq 6 را تا سال 2022 به بازار عرضه کند.

 به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جنسیس الکتریکی GV70  و سدان یونیک 6 چندی پیش توسط هیوندای معرفی شد و این چرخه بلندپروازانه محصولات جدید هیوندای تا سال ۲۰۲۲ ادامه خواهد داشت. اکنون هیوندای تایید کرده است که قرار است چندین مدل جدید خودرو الکتریکی و سدان Ioniq 6 را  تا سال 2022 به بازار عرضه کند.

کراس اوور کامپکت جنسیس GV۷۰ الکتریکی و  سدان جدید Ioniq ۶ به هاچ بک Ioniq ۵ به برند جدید هیوندای پیوست. همچنین به روزرسانی‌هایی برای هیوندای سوناتا و پالیسید و سدان لوکس سایز بزرگ جنسیس G۹۰ اعمال خواهد شد.

GV۷۰ الکتریکی احتمالاً از الگویی که توسط Electrified G۸۰ تاسیس شده است، بهره می‌برد که دارای پیشرانه برقی است، اما تقریباً یکسان با سدان بنزین سوز است، شاید بتوان آن را Electrified GV۷۰ نامید. انتظار داریم که در نهایت این خودرو الکتریکی و سدان خاص، برای سال ۲۰۲۳ در بازار ایالات متحده فروخته شود.

Ioniq ۶ یک سدان خواهد بود و ممکن است تا حدی شبیه خودروی مفهومی هیوندای باشد که سال گذشته نشان داده شد. نام آن نشان می‌دهد که کمی بزرگتر و گرانتر از Ioniq ۵ خواهد بود و هیوندای  اندازه آن را متوسط ​​توصیف می‌کند.

هیوندای همچنین به روزرسانی‌های میان دوره را در مدل‌های مختلف اعمال خواهد کرد. اولین خودرویی که اواخر امسال وارد می‌شود، جنسیس G۹۰ ۲۰۲۲  است که احتمالاً همان الگوی طراحی  را که در بقیه مدل‌های مارک تجاری لوکس دیده می‌شود، به کار خواهد گرفت.

سال آینده شاهد به روزرسانی‌های تصویری سدان سایز متوسط ​​هیوندای سوناتا ۲۰۲۳  و SUV سه ردیف هیوندای پالیزاد ۲۰۲۳  خواهیم بود. در ماه‌های آینده به دنبال اخبار بیشتری در مورد گسترش ترکیب هیوندای و جنسیس باشید.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها