کد خبر : 61862

نسخه AMG مرسدس بنز EQS شکار شد

نسخه AMG مرسدس بنز EQS شکار شد

به تازگی تصاویری از خودرو سوپر لوکس شرکت بنز در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اتو اکسپرس، عکاسان موفق به مشاهده یکی از خودروهای بسیار لوکس شرکت بنز شده‌اند، تصاویر منتشر شده در فضای مجازی مربوط به خودرو AMG EQS می‌شود که طبق اطلاعات منتشر شده این خودرو حتی از خودرو all-electric luxury limo نیز پیشرفته‌تر و مجلل‌تر است.

بخش جلویی این خودرو نسبت به نسل قبلی کمی کشیده‌تر است و با وجود پوشش بسیار مناسب شرکت بنز برای این خودرو، کمی از تغییرات بخش پشتی خودرو مشخص است.

بخش جلو پنجره این خودرو ظاهری بسیار جذاب به آن داده است و از پنجره‌‌ی مشبک Panamericana با میله‌های عمودی استفاده می‌کند. در بخش موتور این خودرو شاهد استفاده از یک موتور EV هستیم که به سیستم EQS مجهز است، در بخش چرخ نیز شاهد استفاده از یک رینگ بزرگ و اسپورت با لوگوی AMG هستیم.

خودرو سوپر لوکس شرکت بنز

اطلاعات فنی خودرو AMG EQS 

این خودرو از یک موتور نسبتا قدرتمند با توان 751 اسب بخار و سیستم EQS استفاده می‌کند، این خودرو سرعت صفر تا صد را زیر چهار ثانیه طی می‌کند و حداکثر سرعت 155 مایل در ساعت را در حال الکتریکی فراهم خواهد کرد. مرسدس درباره صدای تولید شده از این خودرو تمام الکتریکی نیز اعلام کرده است که به دلیل صدای بسیار کم این خودرو، تا جای ممکن سعی شده است صدایی مشابه صدای موتور از بلندگوهای استفاده شده در این خودرو منتشر شود تا از این طریق خطرات احتمالی به حداقل خود برسد.

خودرو سوپر لوکس شرکت بنز

بخش داخلی این خودرو جذابیت بسیار بالایی دارد شرکت بنز در این خودرو از نمایشگر فوق العاده 55.5 اینچی Hyperscreen MBUX استفاده کرده است که کیفیت بسیار بالایی خواهد داشت. وجود صندلی‌های اسپورت و فرمان جدید ساخته شده در سبک رالی نیز از دیگر ویژگی‌های موجود در این خودرو است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها