کد خبر : 61645

ب ام و i8 M | در انتظار وحشتناک ترین محصول باواریایی ها

ب ام و i8 M |  در انتظار وحشتناک ترین محصول باواریایی ها

ب ام و در حال توسعه مدل i۸ است و قصد دارد این خودرو لوکس آلمانی را با ویژگی و ظاهری خاص روانه بازار کند.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بی ام و در حال توسعه مدل i۸ است و ظاهراً این برند لوکس آلمانی در نظر دارد خریداران اتومبیل‌های اسپرت هیبریدی را شگفت زده کند.

 هم اکنون توسعه i۸ بعدی در حال انجام است. انتظار می‌رود i۸ M با  افزایش چشمگیر قدرت، دامنه رانندگی کاملاً الکتریکی، سبک طراحی به روز و شاسی با توانایی بیشتری،  را از مدل i۸  داشته باشد و در نهایت جایگزین آن خواهد شد.

i۸ M  (یا هر آنچه BMW تصمیم می‌گیرد نسل بعدی خود را اسپرت هیبریدی بنامد) برای مدل ۲۰۲۴ کاملاً جدید خواهد بود. انتظار می‌رود با نزدیک شدن به تاریخ فروش خودرو که پیش بینی می‌شود در سال ۲۰۲۳ به عنوان مدل ۲۰۲۴ باشد، اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

بدون دانستن چگونگی مجهز شدن i۸ M یا گزینه‌هایی که ممکن است در دسترس باشد، توصیف یک مدل خاص دشوار است. ما انتظار داریم که i۸ M به سبک بدنه کوپه با سقف ثابت و همچنین یک رودستر راگ تاپ، شبیه به مدل فعلی، ارائه شود.

رویایی‌ترین خودرو بی ام و چه ویژگی‌هایی دارد؟

پیش بینی می‌شود پیشرانه هیبریدی پلاگین i۸ M همان تنظیمات اولیه i۸ فعلی را دنبال کند، این بدان معنی است که یک موتور الکتریکی چرخ‌های جلو را می‌چرخاند و دارای یک موتور بنزینی و موتور الکتریکی نصب شده برای چرخ‌های عقب است. بی ام و گفته است که i۸ جدید  چهار سیلندر توربوشارژ را ارائه خواهد کرد. این شرکت همچنین ادعا می‌کند که کل سیستم تولیدی و پیشرانه ( گاز و انرژی الکتریکی بهمراه ۵۹۱ اسب بخار)، که بسیار بیشتر از قدرت ۳۶۹ اسب بخار i۸ است، دارای امتیاز بالا در رقابت با رقبایی مانند Acura NSX، Lexus LC۵۰۰h و Polestar ۱ خواهد بود.

رویایی‌ترین خودرو بی ام و چه ویژگی‌هایی دارد؟

 BMW در مورد جزئیاتی مانند اندازه باتری اطلاعات زیادی نداده است، اما گفته است که برد رانندگی الکتریکی برای کانسپت Vision M Next 99 کیلومتر است. این بدان معناست که یا مهندسان BMW راهی پیدا کرده اند تا کیلومتر‌های بیشتری را از بسته باتری ۱۱.۶ کیلووات ساعت فعلی ماشین خارج کنند یا فضای بیشتری برای یک واحد بزرگتر پیدا کرده اند.

رویایی‌ترین خودرو بی ام و چه ویژگی‌هایی دارد؟

در مورد کابین i۸ M تاکنون اطلاعات کمی در دست است، اما امیدواریم BMW با تجهیز خودروی جدید به در‌های جلو و آستانه جانبی پایین، ورود و خروج دشوار i۸ را برطرف کند تا فضای داخلی به راحتی قابل دسترسی باشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها