کد خبر : 61600

خودروی جدید بوگاتی در خیابان شکار شد + عکس

خودروی جدید بوگاتی در خیابان شکار شد + عکس

عکس‌هایی از بوگاتی جدید در نزدیکی کارخانه خودروساز در ملشیم فرانسه گرفته شده است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،به نظر می‌رسد مارک فرانسوی وعده خود را عملی کرده است، هنگامی که بوگاتی La Voiture Noire را در مارس ۲۰۱۹ معرفی کرد، خودروساز فرانسوی کابین را نشان نداد و این به دلیل واقعی نبودن آن خودرو بود.

این فقط یک ماشین نمایشی بود تا گرانترین ماشین جدید فروخته شده را به نمایش بگذارد. بوگاتی گفت که برای اتمام و تحویل این مدل به دو سال و نیم زمان نیاز دارد. به نظر می‌رسد که بوگاتی قادر خواهد بود به قول خود عمل کند، زیرا اکنون آنچه که به نظر می‌رسد نسخه تولیدی La Voiture Noire باشد، دیده شده است.

عکس هایی از بوگاتی جدید در بعد از ظهر ۲۱ آوریل، در نزدیکی کارخانه خودروساز در ملشیم فرانسه گرفته شده است. ابرخودروی یکبار مصرف در جاده‌های عمومی دیده می‌شد که به احتمال زیاد قبل از تحویل به صاحب ثروتمند خود ، مورد آزمایش قرار گرفته است. برای افراد ناآگاه، Bugatti La Voiture Noire به عنوان تفسیر مدرن از شخصیت شخصی Jean Bugatti Type ۵۷ SC Atlantic شناخته شد که در طول جنگ جهانی دوم گم شد.

بوگاتی لا ووئیتر نوآر یکبار مصرف برای اولین بار در طبیعت

قیمت آن قبل از کسر مالیات ۱۱ میلیون یورو (با نرخ ارز فعلی حدود ۱۲.۴۵ میلیون دلار) است، اما استفان وینکلمان، رئیس بوگاتی گفت که این خودرو در زمان معرفی آن در سال ۲۰۱۹ با قیمت ۱۶.۵ میلیون یورو (۱۸.۶۸ میلیون دلار) فروخته شده و مالیات نیز شامل آن شده است.

بوگاتی لا ووئیتر نوآر یکبار مصرف برای اولین بار در طبیعت

اما سوالی که اکنون پیش می آید این است که چه چیزی La Voiture Noire را خاص می‌کند؟ این خودرو دقیقاً مانند بوگاتی دیوو با بدنه فیبر کربن دست ساز ساخته شده و از همان موتور چهار توربوی W۱۶، ۸.۰ لیتری با ۱۵۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۶۰۰ نیوتن متر گشتاور Chiron و Chiron Sport استفاده می‌کند.

بوگاتی لا ووئیتر نوآر یکبار مصرف برای اولین بار در طبیعت

با این حال، فضای داخلی La Voiture Noire هنوز مشخص نشده است. در هفته‌ها یا ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری خواهیم گرفت، اما این نمونه‌ای که در طبیعت مشاهده شده نشانگر این است که زمان زیادی تا رونمایی نمانده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها