کد خبر : 61564

تصاویر محصول جدید مرسدس بنز AMG GT 73e لو رفت

تصاویر محصول جدید مرسدس بنز AMG GT 73e لو رفت

عکس‌های جاسوسی جدید از جدیدترین خودرو مرسدس منتشر شده است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدت زمان زیادی است که می‌دانیم مرسدس-AMG GT ۴ درب در بروزرسانی نهایی خود در قالب یک مدل هیبریدی که GT۷۳e نامیده می‌شود، امکانات جدیدی را به دست خواهد آورد.

قبلاً نمونه‌های اولیه الکتریکی از این خودرو را دیده ایم و اکنون عکاسان جاسوسی آن را دوباره با ظاهری متفاوت مشاهده کرده اند. نمونه اولیه GT۷۳e که در نزدیکی مرکز آزمایش مرسدس بنز در نوربرگ رینگ مشاهده شد، ترکیبی از رنگ های  سیاه، خاکستری و قرمز جدید بوده است. 

با این حال، این اولین موردی نیست که شاهد آن هستیم. اولین بار در ماه مارس شاهد آن بودیم که مرسدس با خودروی مسابقه‌ای ۲۰۲۱ F۱ این ابرخودروی Project One را نشان داد. سپس در اواخر همان ماه هنگامی که مرسدس AMG رسما آینده خودروهای برقی را برای نام تجاری نشان داد، رسمی شد.

نمم

برخی از مشخصات فنی این خودرو ارائه شده است و  تاکنون به خوبی رنگ آمیزی آن را دیده ایم و اکنون  آن احتمالاً توسط AMG‌های هیبریدی با عملکرد بالا ارائه می شود. صحبت از عملکرد است، انتظار می‌رود AMG GT۷۳e پیشرفته با یک پیشرانه هیبریدی ۴.۰ لیتری توئین توربو V۸ وارد بازار شود که قدرت ۸۰۴ اسب بخار (۶۰۰ کیلووات) و ۷۳۸ پوند فوت (۱۰۰۱ نیوتن متر) را دارد.گشتاور در مقایسه با GT ۶۳ S تنها ۶۳۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

نمم

نسخه به روز شده AMG GT ۴-Door Coupe، از جمله AMG GT۷۳e، احتمالاً تا اواخر سال ۲۰۲۱ به عنوان یک مدل ۲۰۲۲ وارد بازار خواهد شد. ما در آن زمان بیشتر با جزئیات و طراحی نهایی بدون رنگ قرمز آشنا خواهیم شد، اما در حال حاضر آینده برای ماشین‌های عملکردی الکتریکی AMG روشن است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها