کد خبر : 61476

مرسدس بنز برابوس 500 | جلوه بی مانند لوکس گرایی

مرسدس بنز برابوس 500 | جلوه بی مانند لوکس گرایی

برابوس ۵۰۰ یک خودروی کلاس S مرسدس است که شخصی سازی شده است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور وان، مرسدس کلاس S به عنوان یک پرچمدار در بالای هرم این خودروساز قرار دارد و به عنوان نمونه نهایی مورد توجه قرار می‌گیرد. اما اگر از مدل این پرچمدار چیز‌های بیشتری می‌خواهید، ممکن است برابوس در قالب برابوس ۵۰۰ ، حرفی برای گفتن داشته باشد و نظر شما را جلب کند.

ما با برابوس و نسخه‌های تیونینگ و سفارشی سازی شده وسایل نقلیه مرسدس بنز، اسمارت و میباخ غریبه نیستیم، بنابراین کار روی کلاس S مرسدس، جای تعجب ندارد. مدل W۲۲۳ هم سال گذشته اولین نمایش جهانی خود را انجام داد.

البته بخش اصلی بروزرسانی‌ها، همان تصمیم برابوس برای استفاده از از موتور شش سیلندر بنزینی S۵۰۰ با استفاده از ماژول plug-and-play B۵۰ - ۵۰۰ PowerXtra این شرکت است. با این کار، توان خروجی به ۴۹۳ اسب بخار (۳۶۸ کیلووات) و ۴۳۵ پوند فوت (۵۹۰ نیوتن متر) گشتاور افزایش می‌یابد.

معرفی برابوس ۵۰۰ به همراه مشخصات و قیمت +تصاویر 2

معرفی برابوس ۵۰۰ به همراه مشخصات و قیمت +تصاویر 3

شتاب برابوس ۵۰۰

به گفته برابوس، خودروی برابوس ۵۰۰ ، در ۴.۷ ثانیه به ۰-۶۲ مایل در ساعت (۱۰۰ کیلومتر بر ساعت) می‌رسد. همچنین دیزل S۴۰۰d از طریق کیت عملکرد Brabus PowerXtra D۴۰ به روزرسانی می‌شود و خروجی نهایی آن ۳۶۵ اسب بخار (۲۷۲ کیلووات) و ۵۵۳ پوند فوت (۷۵۰ نیوتن متر) گشتاور است.

با شناخت شرکت برابوس خواهیم دانست که، این دو خودرو آخرین نسخه از محصولات S کلاس نخواهند بود، بنابراین می‌توان انتظار داشت که S۵۸۰ و V۸ توئین توربوی آن، دیر یا زود خواهد آمد.

معرفی برابوس ۵۰۰ به همراه مشخصات و قیمت +تصاویر 8

معرفی برابوس ۵۰۰ به همراه مشخصات و قیمت +تصاویر 223

البته پیشرفت‌های برابوس ۵۰۰ به موتور محدود نمی‌شود. کیت‌های تقویت آیرودینامیکی با کیفیت OEM نیز در این خودرو موجود است. اسپویلر جلو، ورودی هوای جانبی اصلاح شده، نشانگر‌های جانبی LED و تزیینات آن از دیگر ویژگی‌های برابوس ۵۰۰ است. اما شاید بزرگترین بروزرسانی بصری مجموعه رینگ‌های آلیاژی Brabus Monoblock M Platinum Edition باشد که قطر آن ۲۱ اینچ است.

قیمت این خودرو از حدود ۲۹۳ هزار یورو یا حدود ۳۵۰ هزار دلار شروع می‌شود. این نسخه‌های پیشرفته Brabus ارزان نیستند، اما جای تعجبی هم ندارد، چون این خودرو یک خودروی لوکس است.

معرفی برابوس ۵۰۰ به همراه مشخصات و قیمت +تصاویر 6

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها