کد خبر : 61345

هیوندای کاستو ، فقط مخصوص چینی ها

هیوندای کاستو ، فقط مخصوص چینی ها

مدتی پیش این کمپانی از مینی ون استاریا خبر داده بود که از منظر طراحی به مراتب جذاب تر از کاستو است. بدین ترتیب اگر کاستو به خارج از چین هم برسد وارد بازارهایی که استاریا برای آنجا در نظر گرفته شده باشد، نخواهد شد.

به گزارش خودروتک به نقل از عصر ایران- براساس اطلاعات و تصاویر منتشره، هیوندای یک مینی ون ویژه بازار چین با نام کاستو را در برنامه تولید خود دارد که از زبان طراحی جدید این کمپانی در قسمت دماغه استفاده می کند. از این رو می توانیم شباهت هایی را میان این محصول و هیوندای توسان و همچنین پیکاپ جدید سانتا کروز مشاهده کنیم.

کاستو از منظر ابعاد برابر با 4950  میلیمتر در طول، 1850 میلیمتر در عرض و 1734 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز برابر با 3055 میلیمتر است.

کاستو در شرایطی وارد برنامه تولیدی هیوندای شده که به نظر شانسی برای حضور در بازارهای خارجی غیر از چین را نداشته باشد زیرا مدتی پیش این کمپانی از مینی ون استاریا خبر داده بود که از منظر طراحی به مراتب جذاب تر از کاستو است. بدین ترتیب اگر کاستو به خارج از چین هم برسد وارد بازارهایی که استاریا برای آنجا در نظر گرفته شده باشد، نخواهد شد.

به منظور مقایسه؛ به ابعاد استاریا نیز اشاره می کنیم: طول برابر با 5253 میلیمتر، عرض 1997 میلیتر، ارتفاع1990 میلیمتر و فاصله بین محورها 3273 میلیمتر.

برای پیشرانه کاستو از نمونه 1.5 لیتری 4 سیلندر با 167 اسب بخار خروجی استفاده شده است(براساس اطلاعات ارائه شده توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین ).

اکنون اخباری مبنی بر ارائه کاستو در بازار هند نیز وجود دارد که به موتور 2 لیتری توربوشارژ 237 اسب بخاری(گشتاور 353 نیوتن متر) در هماهنگی با جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک برای کاستو اشاره دارند. به هر ترتیب باید منتظر ماند تا اطلاعات دقیق این خودرو برای بازارهای مختلف از جانب تولیدکننده ارائه شود.

این خودرو هنوز بطور رسمی در چین معرفی نشده و به همین دلیل برخی از جزئیات و ویژگی های آن قابل تایید نیست.

 
تصاویر مربوط به داخل کابین هنوز مورد تایید هیوندای قرار نگرفته است.

تصاویر مربوط به داخل کابین هنوز مورد تایید هیوندای قرار نگرفته است.

 

مازیار دانیالی

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها