کد خبر : 61204

ب ام و سری 8 مخصوص کلکسیونرها

ب ام و سری 8 مخصوص کلکسیونرها

ب ام و قصد دارد تعداد محدودی از سری 8 را با ویژگی‌های خاص روانه بازار کند.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، BMW خودرو قصد دارد خودرو ویژه‌ای فقط برای مدت زمان محدودی را تولید کند. هفته گذشته، این شرکت اعلام کرد که نسخه سری ۸ گرند کوپه Collector's را ارائه می‌دهد که فقط تا پایان ماه ژوئن در این کشور به فروش می‌رسد. بی ام و کوپه چهار درب مخصوص خود را در بالای ۸۴۰i گرن کوپه با بسته M Sport می‌سازد.

نشان نسخه ویژه تزئینات ظریف کرومی است که از داخل و خارج استفاده می‌شود. BMW گزینه‌های رنگ بیرونی را به چهار مورد محدود می‌کند که شامل آبی تانزانیتی، آبی درخشان، خاکستری Dravite، خاکستری خوب Aventurine Red، قرمز عمیق و Azurite Black، یک رنگ خاص BMW خاص است.

Azurite Black یک گزینه رنگی برتر است که ۲۱۰ هزار پوند اضافی (۱۹۲۶ دلار با نرخ ارز فعلی) در بالای برچسب قیمت کالکتور نسخه ۱۵.۱ میلیون پوندی (۱۳۸، ۵۴۹ دلار) هزینه می‌کند. یکی دیگر از به روزرسانی‌های بصری، چرخ‌های آلیاژی سبک M ۲۰ اینچی کرومی دو رنگ است.

نسخه خاص و محدود BMW 8 Series تولید شد

ب ام و هیچ عکس داخلی ارائه نمی‌دهد، اگرچه این شرکت می‌گوید صندلی‌های مینینو کاملاً چرمی، یک پوشش سقف آلکانتارا و صندلی‌های M Sport کالر Edition اسپرت عاجی سفید BMW فردی است. همچنین از یک ترکیب رنگی که با رنگ بدنه خارجی تضاد دارد، برخوردار است. نیروگاه ۸۴۰i گرند کوپه  شش توربوی شش لیتری توربوی دوقلو BMW است که ۳۳۵ اسب بخار قدرت (۲۴۹ کیلووات) و ۳۶۹ پوند فوت (۵۰۰ نیوتن متر) گشتاور تولید می‌کند.

نسخه خاص و محدود BMW 8 Series تولید شد

BMW نمی‌گوید چند تعداد سری ۸ Gran Gran Coupe Collector's را به بازار عرضه خواهد کرد، هرچند این شرکت گفته که یک مدل نسخه محدود است. این فروشگاه به صورت آنلاین و در نمایندگی‌های مجاز BMW در ژاپن موجود است که بسته به سبک گرن کوپه سری ۸ یک ظاهر طراحی شده اضافه می‌کند. نسخه ۸ سری Gran Coupe Collector’s کمی بیشتر بر روی یک ظاهر طراحی شده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها