کد خبر : 61117

دو مدل جدید فورد رنجر برای مشتریان خاص

دو مدل جدید فورد رنجر برای مشتریان خاص

فورد رنجرر در ماه اکتبر نسخه‌های محدود Stormtrak و Wolftrak را تولید خواهد کرد که هر کدام به ترتیب به دنبال مشتریانی هستند که خودرویی آفرودی می خواهند.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، بر اساس نسخه Ranger Wildtrak موجود، Stormtrak با موتور ۲.۰ لیتری دیزل EcoBlue فورد مجهز خواهد شد که ۲۱۰ اسب بخار قدرت و ۳۶۹ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند. چهار چرخ متحرک استاندارد بوده  و قادر به حمل بار‌های سنگین تا یک تن با حداکثر ظرفیت یدک کشی ۳۵۰۰ کیلوگرم است.

رنگ قرمز تند همانطور که در جلوپنجره طراحی شده است، منحصر به فرد خواهد بود. چراغ‌های LED و محافظ اضافه شده در زیر بدنه شامل سپر عقب مشکی و حلقه اسپورت می‌شوند.

در داخل صندلی‌های چرمی همان صندلی‌هایی است که در Ranger Raptor یافت می‌شود. در سطوح داخلی دوخت قرمز به چشم می خورد تا رنگ خارجی را تکمیل کند. در صورت تمایل خریداران می‌توانند رنگ‌های سفید یا آبی را انتخاب کنند.

در همین حال، Wolftrak دارای لاستیک الکترونیکی دیفرانسیل عقب برای بهبود عملکرد آفرود است. این موتور مجهز به یک موتور ۲.۰ لیتری دیزلی با قدرت ۱۶۸ اسب بخار است و خریداران یک گیربکس شش سرعته دستی یا ۱۰ سرعته اتومبیل را در Stormtrak انتخاب می‌کنند.

علاوه بر چهار چرخ متحرک قابل انتخاب، یک تنظیم کم برد برای کمک به مقابله با سطوح  شیب دار طراحی شده است. ظرفیت حمل و یدک کشی همانند Stormtrak است.

وولفتراک که با رنگ Conquer Grey یا Sea Grey تولید خواهد شد، روی چرخ‌های آلیاژی سیاه ۱۷ اینچی سوار می‌شود و دارای ترکیب رنگی مشکی مات در داخل و خارج است. همچنین دارای یک صفحه نمایش لمسی ۸.۰ اینچی با سیستم اتصال sat-nav و Ford SYNC ۳ استاندارد است.

هانس Schep، مدیر کل بخش وسایل نقلیه تجاری فورد اروپا گفت: مشتریان سبک جسورانه Ranger را دوست دارند، بنابراین ما مدل‌های جدید Stormtrak و Wolftrak را برای ارائه حتی بیشتر از هر دو توسعه داده ایم.

او گفت: Stormtrak ترکیبی از جلوه‌های جالب توجه و جذابیت‌های اضافی و ویژگی‌های اضافه شده برای سبک زندگی فعال است، در حالی که عملکرد آفرودی Wolftrak به آن کمک می‌کند تا صاحبان خود را به راحتی برای کار و سرگرمی از مسیر ناهموار دور کنند. 

فورد همچنین نسخه‌ای مجهز به پوشش رولر شاتر خود را ارائه می‌دهد که به رانندگان اجازه می‌دهد بستر بار را با لمس یک دکمه که روی داشبورد تعبیه شده، باز و بسته کنند. این یک ویژگی استاندارد در Stormtrak و اختیاری در مدل‌های Doublet Wildtrak است

قیمت مدل‌های نسخه محدود هنوز اعلام نشده است. امسال بیش از ۵۰۰۰ رنجر در انگلیس فروخته شده است و فورد ادعا می‌کند ۴۰ درصد سهم بازار در بخش پیکاپ را در اختیار دارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها