کد خبر : 61084

جیپ گلادیاتور مخصوص مردم تگزاس

جیپ گلادیاتور مخصوص مردم تگزاس

مدل جدید پیکاپ جیپ گلادیاتور ۲۰۲۱ منحصرا برای مردم تگزاس ساخته شده است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جیپ گلادیاتور ۲۰۲۱ ، خط تولید جیپ جدیدی به نام Texas Trail را اضافه کرده است که فقط در تگزاس فروخته می‌شود.

Trail Texas در کنار دکمه‌های بیرونی خارجی منحصر به فرد و ویژگی های ویژه داخلی،  دارای چرخ‌های ۱۷ اینچی سیاه و براق و تایر‌های زمین گل و لای ۳۲ اینچ است. گلادیاتور تگزارش Trail در حال حاضر در نمایندگی‌های جیپ تگزاس به فروش می‌رسد.

اکنون تگزاس نسخه مخصوص پیکاپ جیپ گلادیاتور ۲۰۲۱  را دارد: مدل جدید Texas Trail که با قیمت اولیه ۴۱، ۹۳۰ دلار به طور انحصاری در ایالت Lone Star فروخته می‌شود. جیپ می‌گوید که مدل Trail Texas برای بزرگداشت بزرگترین بازار کامیون در آمریکا ایجاد شده است و این اتفاق در دومین ایالت بزرگ این کشور افتاده است.

 سایر تجهیزات استاندارد برجسته در مدل ویژه، پله‌های جانبی، صفحه نمایش لمسی ۷.۰ اینچی Uconnect ۴ با قابلیت Apple CarPlay و Android Auto و روکش چرم مشکی با گرافیک Texas Trail بر روی صندلی‌ها است.

نمای بیرونی Gladiator انحصاری تگزاس منحصر به فرد Texas Trail است. هر جیپ گلادیاتور ۲۰۲۱ ، دارای سه سال تعمیر و نگهداری رایگان و مزایای دیگر است. برنامه Jeep's Badge of Honor که از طریق یک اپلیکیشن موبایل که جزئیات اطلاعات مسیر را در اختیار شما قرار می‌دهد قابل دسترسی است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها