کد خبر : 60860

میتسوبیشی اوتلندر مدل 2022 قیمت گذاری شد

میتسوبیشی اوتلندر مدل 2022 قیمت گذاری شد

کمپانی ژاپنی با قیمت گذاری کارشناسانه و حرفه ای خود، موفق شد یکی از پرانتقادترین خودروهای 2022 را تبدیل به اقتصادی ترین شاسی بلند بازار جهانی با 3 ردیف صندلی کند!

به گزارش خودروتک به نقل از عصر ایران-   اوتلندر 2022 یکی از جدیدترین محصولات میتسوبیشی است که هنگام معرفی بین المللی، ویژگی های آنرا مورد بررسی قرار دادیم. همانطور که اشاره شد؛ این شاسی بلند ظاهری متفاوت و آینده نگر را براساس مدل های مفهومی قبلی کمپانی ژاپنی به نمایش گذاشته و از این منظر جز برترین های بازار جهانی محسوب می شود.

اما انتقادهای زیادی متوجه پیشرانه 2.5 لیتری 4 سیلندر با 181 اسب بخار خروجی و 245 نیوتن متر گشتاور آن است. جعبه دنده سی وی تی و سامانه تمام چرخ محرک از دیگر مشخصات این محصول است.

در شرایطی که انواع محصولات مجهز به پیشرانه های هیبریدی و توربو پیش روی مشتریان قرار دارند. انتخاب یک پیشرانه تنفس طبیعی در این مرحله چندان مورد اقبال نقدهای خودرویی نبوده است.

شاخص مصرف سوخت برای 100 کیلومتر رانندگی در شهر برابر با 9 لیتر، در بزرگراه 7.3 لیتر و در حالت ترکیبی 8.4 لیتر است. این آمار برای نمونه مجهز به سامانه تمام چرخ محرک به ترتیب برابر است با: 9.4/7.5/8.7 لیتر.

اوتلندر 2022 در بخش کابین و ایمنی مجهز به آخرین فناوری های روز است. موارد جذابی مانند نمایشگر 12.3 اینچی دیجیتال اطلاعات امپر(آپشن)، نمایشگر هدآپ 10.8 اینچی(آپشن) در کنار کیفیت بالای مواد اولیه برای توسعه جزئیات کابین موجب شده تا همه چیز با کیفیت نام میتسوبیشی تضمین شود.

اخیرا تصاویر غیراستودیویی این خودرو در رسانه ها منتشر شده که در ادامه مشاهده خواهید کرد اما غافلگیری اصلی میتسوبیشی برای مشتریان این محصول به قیمت گذاری آن مربوط می شود که مدل پایه 3ردیف صندلی در بازار آمریکا با برچسب 25795 دلاری روانه بازار می شود که آنرا می توان جبرانی بر انتقادهای موجود بر پیشرانه دانست. این قیمت برای چنین محصولی که طراحی زیبا و کیفیت بالای مونتاژ را همراه دارد؛ یک برگ برنده تمام عیار محسوب خواهد شد.

برچسب قیمت تریمی که تصاویر آنرا مشاهده می کنید باتوجه به آپشن برابر با 36445 دلار است.

 
 
 
 

مازیار دانیالی

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها