کد خبر : 60787

بازگشت پرقدرت بیوک با انویژن پلاس مدل 2022

بازگشت پرقدرت بیوک با انویژن پلاس مدل 2022

شرکت بیوک در ۱۸ آوریل ۲۰۲۱ رسما از خودروی Envision Plus خود رونمایی خواهد کرد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خودروی شاسی بلند سه ردیفه Envision Plus بیوک قبل از رونمایی جهانی در چین شروع به نمایش کرد، البته گزارش‌ها حاکی از آن است که این مدل در آمریکا هم ارائه می‌شود.

خودروی Envision Plus که در ردیف بالاتری نسبت به Envision و Envision S قرار گرفته است، یک شاسی بلند سایز متوسط سه ردیفه بوده و قرار است این ماه در رویداد اتو شانگ‌های (Auto Shanghai) برای اولین بار به نمایش درآید.

پیش از این تصور می‌شد که خودروی Envision Plus به دنبال نامگذاری Encore GX با عنوان Envision GX وارد بازار شود.

شرکت بیوک به طور رسمی اعلام کرد که Envision Plus در پلتفرم شاسی بلند برتر جهانی جنرال موتورز توسعه یافته است. طول فاصله دو محور ۲۸۳۳ میلی متری آن، باعث ارتقا اندازه آن شده و یک تجربه بزرگ و ممتاز را در اتاق ماشین فراهم می‌کند.

بیوک می‌گوید که Envision دارای پیشرفته‌ترین معماری الکتریکی جنرال موتورز، یک پیشرانه کاملاً جدید، جدیدترین سیستم اتصال Buick eConnect و پیشرو در فناوری‌های رانندگی هوشمند است.

خودروی Envision Plus

مشخصات فنی خودروی Envision Plus بیوک

در حالی که جنرال موتورز اعلام کرد که یک پیشرانه کاملاً جدید در Envision Plus وجود خواهد داشت، می‌توان انتظار داشت که یک موتور توربوشارژ ۲.۰ لیتری I۴ در هنگام انتشار، ظاهر شود که ۲۳۷ اسب بخار (۱۷۶ کیلووات) و ۲۵۸ پوند فوت گشتاور (۳۵۰ نیوتن متر) نیرو تولید می‌کند.

 

جنرال موتورز، همچنین در تیزر رسمی خود از کلمات کلیدی مثل جهانی استفاده کرده است که نشانگر یک مدل جهانی خواهد بود. جزئیات رسمی بیشتر از مشخصات Envision Plus در اولین نمایش جهانی آن در ۱۸ آوریل ۲۰۲۱ مشخص می‌شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها