کد خبر : 60454

تصاویر کابین مرسدس بنز C کلاس مدل 2022

تصاویر کابین مرسدس بنز C کلاس مدل 2022

مرسدس کمتر از یک ماه است که کلاس C جدید را معرفی کرده است. از آنجا که عکس‌های جاسوسی نمونه‌های اولیه، اطلاعات کافی در مورد کابین این‌خودرو نشان نداد و همه عکس‌ها نسخه پیشرفته را به تصویر می‌کشند اکنون اولین تصاویر از کابین واقعی این خودرو به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، همانطور که انتظار می‌رفت، فضای داخلی دارای یک ویژگی خاص است که ما کاملاً آن را دوست داریم، کنترل‌های جداگانه برای تنظیمات آب و هوا دارد.

اکنون MBUX از قطر اختیاری ۱۱.۹ اینچی به ۹.۵ اینچ کاهش پیدا کرده است و فضای کافی روی صفحه نمایش برای ترکیب کنترل‌های HVAC وجود دارد.

برخی کوچکتر بودن نمایشگر را عاملی در کاهش رتبه بندی خودرو می‌دانند، اما ما فکر می‌کنیم دسترسی سریع به توابعی که احتمالاً بیشتر از همه از آن‌ها استفاده خواهید کرد، از اهمیت بیشتری برخوردار است. علاوه بر این، افراد قدیمی واقعاً طراحی کنسول میانی مدل پایه را ترجیح می‌دهند، زیرا این مدل از طراحی صفحه نمایش کمتری برخوردار است.

اولین تصویر از کابین مرسدس کلاس C منتشر شد

مرسدس و سایر خودروسازان هنوز هم این نوع طرح را برای افرادی که نمی‌خواهند داشبوردشان تمام صفحه باشد، ارائه  می دهند. اندازه آن ۱۰.۲۵ اینچ است به جای گزینه ۱۲.۳ اینچی، اما این صفحه دارای حاشیه‌های قاب بزرگ است، این قاب ضخیم ما را به یاد گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های ارزان قیمت چند سال پیش می‌اندازد.

اولین تصویر از کابین مرسدس کلاس C منتشر شد

گفتنی است، به تازگی مرسدس تصاویر کابین سه ستاره EQS پایه را با Hyperscreen نشان داد و دیگر سمت مسافر صفحه نمایشی وجود ندار، در حالی که صفحه نمایش لمسی ۱۷.۷ اینچی را با تنظیم ۱۲.۸ اینچی OLED S کلاس جایگزین کرد. فقط کافی است بگوییم که ما این چیدمان را بیشتر دوست داریم، اگرچه کاملاً مطمئن هستیم که بیشتر افراد به دلیل داشبوردی که روی صفحه نمایش سنگین است، صرفاً علاقمند به EQS می‌شوند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها