کد خبر : 60389

در انتظار نسل جدید هیجان انگیز تویوتا لندکروز

در انتظار نسل جدید هیجان انگیز تویوتا لندکروز

شایعات داغی در دنیای خودروهای همه‌جارو مطرح شده است که تویوتا به دنبال ‌رونمایی از نسل جدید متفاوتی از تویوتا لندکروزر است.

به گزارش خودروتک، لندکروزرها جزو گران‌ترین و قدیمی‌ترین خودروهای ژاپنی است که در محدوده 85 هزار دلار قرار می‌گیرند. فروش بالای لندکروزرهای تویوتا نشان می‌دهد این خودروساز  توانسته است بین قابلیت‌های بی‌راهه نوردی و امکانات شهری تناسب خوبی برقرار کند.

تصاویری که مخفیانه از نسل جدید تویوتا لندکروزر منتشر شده است نشان می‌دهد که این خودروساز ژاپنی در حال تست سری J300 در روسیه است. اولین خبرها و تصاویر مربوط به این تست‌ها هم توسط رسانه‌های روسی منتشر شده است. با اطلاعات منتشر شده در رابطه با ویژگی‌های نسل جدید به‌صورت رسمی تائید یا تکذیب نشده‌اند اما داده‌ها نشان می‌دهد تویوتا برای نسل جدید سنگ تمام گذاشته است. 

پیشرانه نسل جدید تویوتا لندکروز

اطلاعاتی که در رابطه با پیشرانه این خودرو درز پیدا کرده است نشان می‌دهد تویوتا از موتور 6 سیلندر تویین توربو هیبرید 3.5 لیتری در نسل J300 بهره برده است. رسانه‌های ژاپنی هم این خبر را تائید کرده‌اند که در کنار پیشرانه 3.5 لیتری گزینه 3/3 لیتری هم اضافه خواهد شد.

در مورد موتور 8 سیلندر اخبار ضد و نقیضی به گوش می رسد. برخی منابع از حذف این موتور از تویوتا لندکروز خبر داده اند و برخی وجود آن را تایید می کنند. با این حال لندکروز دیزل هم یکی از گزینه های نسل جدید است. این پیشرانه‌ها فارغ از حجم موتور به جعبه‌دنده 10 سرعته اتوماتیک متصل خواهد شد تا 600 نیوتن بر متر گشتاور به تمام چرخ‌ها منتقل شود. در تصاویر منتشر شده مشخص است که خودرو با اثرانگشت روشن و خاموش می‌شود که در نوع خود هیجان‌انگیز است. 

طراحی داخلی

تفسیر عکس‌های جاسوسی صنعتی منتشر شده از این خودرو نشان می‌دهد که سیستم کنترل عملکرد قابلیت‌های آفرود خودرو به‌صورت کلیدهای فیزیکی قابل انتخاب است.

صفحه‌نمایش 12 اینچی از دیگر مواردی است که برای این نسل جدید مشاهده شده است. بر روی فرمان دکمه‌های حالت نیمه خودران و کنترل هشدار سامانه خروج از خط هم دیده می‌شود. به‌طورکلی تویوتا در این نسل دستی به داخل کابین کشیده است و همه چیز از نوع طراحی شده است. در تصاویر منتشر شده بخش‌های زیادی از خودرو به‌وسیله پلاستیک پوشانده شده است ولی می‌توان دریافت که تویوتا لندکروز J300 با ظاهری مدرن تر به بازار خواهد آمد. 

به نظر می‌رسد تویوتا قصد دارد در همین سال 2021 از این نسل جدید رونمایی کند. هم‌زمان با این رونمایی سری 200 هم به‌تدریج از خط تولید خارج می‌شود. ویژگی‌های خاص محصولات تویوتا باعث شده است این خودروساز بازار بزرگی در خاورمیانه داشته باشد. منتشر شدن تصاویر محرمانه از تست تویوتا باعث شده است توجه‌ها به سمت تحرکات این خودروساز جلب شود. در دنیای پررقابت امروز، خودروسازها به دنبال افزایش مزیت‌های رقابتی هستند و این موضوع باعث به وجود آمدن فناوری‌های جدید و افزایش کارایی و امنیت در خودروها شده است. 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها