کد خبر : 59843

شکار اولین تصاویر از نسل جدید مرسدس بنز SL

شکار اولین تصاویر از نسل جدید مرسدس بنز SL

مرسدس عکس‌های تیزر جدیدی از نسل جدید SL منتشر کرده است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، مرسدس عکس‌های تیزری جدیدی از نسل جدید SL منتشر کرده است که نشان می دهد این کانورتیبل آینده، بیشتر از یک کروزر، یک ماشین اسپرت خواهد بود.

مرسدس در حال برنامه ریزی مجدد برای محدوده کلاس SL خود است و سعی دارد با انتشار عکس‌های تیزری از مرسدس-AMG SL جدید ۲۰۲۲، که در حال انجام آزمایش‌های نهایی زمستان در سوئد است، مشتاقان خود را مشتاق تر کند.

 SLاز یک سقف جمع شونده بهره می برد و اکنون قصد دارد جای این سقف آهنی، از یک پارچه استفاده کند این امر به دستیابی به یک سقف شیک کمک می‌کند. مدل قبلی به تنه‌ای نسبتاً بلند متناسب با سقف تا شده نیاز داشت. برای تقویت آیرودینامیک، یک اسپویلر عقب بزرگ و برقی دقیقاً مانند AMG GT فعلی وجود دارد.

 شکل جدید بسیار شکیل تر از نسل فعلی است، فضای کافی برای صندلی‌های عقب وجود دارد، به این معنی که SL جدید مانند  خودروهای قدیمی به صورت ۲ + ۲ ارائه می‌شود.

انتشار عکس های تیزری جدید از نسل جدید SL

مرسدس هنوز در مورد پیشرانه این خودرو صحبت نکرده است، اما بهترین حدس ما این است که مدل‌های AMG SL۴۳ و SL۵۳ با شش موتور درون خطی و حدود ۳۶۰ و ۴۳۰ اسب بخار قدرت، و همچنین یک AMG SL۶۳ با ۴.۰ لیتر V-۸ و حدود ۶۰۰ اسب بخار ارائه دهد. حتی می‌تواند AMG SL۷۳e با پیشرانه پلاگین هیبریدی و نزدیک به ۸۰۰ اسب بخار وجود داشته باشد، اما این مدلی برای آینده است و می‌تواند بیش از حد با AMG GT همپوشانی داشته باشد.

انتشار عکس های تیزری جدید از نسل جدید SL

مدل‌های ۴۳، ۵۳ و ۶۳ نیز به صورت هیبریدی ارائه می‌شوند، همه آن‌ها با یک اتوماتیک ۹ سرعته ارائه می‌شوند و برای اولین بار، SL با سیستم چهار چرخ متحرک ارائه می‌شود. ما انتظار داریم که SL در اواخر سال ۲۰۲۱ وارد بازار شود. با کابریولت سری ۸ BMW، لکسوس LC۵۰۰ کانورتیبل و کابریو پورشه ۹۱۱ رقابت خواهد کرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها