کد خبر : 59811

جیپ واگنیر با سیستم صوتی حیرت انگیز مکینتاش می آید

جیپ واگنیر با سیستم صوتی حیرت انگیز مکینتاش می آید

Audiophile McIntosh یک سیستم صوتی پیشرفته محسوب می‌شود که به طور انحصاری برای جیپ گراند واگنیر ۲۰۲۲ ساخته است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،مکینتاش، یک شرکت سخت افزاری پیشرفته در سیستم صوتی است که اکنون یک سیستم صوتی پیشرفته برای شاسی بلند لوکس جیپ ساخته است که حداکثر ۲۳ بلندگو را ارائه می‌دهد.

سیستم سرگرمی مرجع MX۱۳۷۵ با ۲۳ بلندگو، آمپلی فایر ۱۳۷۵ وات و پردازش صدای فراگیر سه بعدی سازگار ارائه می‌دهد. اکنون McIntosh MX۹۵۰ برای واگنیر  ۲۰۲۲ با ۱۹ بلندگو و تقویت کننده ۹۵۰ وات در دسترس است. نام McIntosh اصولا برای تجهیزات پیشرفته صوتی خانگی آشناست و این شرکت برای خودروسازی ها سیستم صوتی طراحی نکرده بود.

به گفته McIntosh، اولین سیستم خودرو خود را به جیپ گراند واگنیر ۲۰۲۲ ارائه می دهد. SUV لوکس بزرگ با بیش از ۲۰ بلندگو، تقویت کننده قدرتمند و صدای فراگیر ۳D می‌تواند وسیله نقلیه مناسبی برای گوش دادن به موسیقی باشد.

 McIntosh MX۱۳۷۵، این سیستم سرگرمی مرجع جدید به طور انحصاری در Grand Wagoneer ۲۰۲۲ در دسترس خواهد بود. مکینتاش می‌گوید این سیستم به طور خاص برای ایجاد کیفیت صوتی در جاده ساخته و تنظیم شده است. این سیستم با ۲۳ بلندگو از جمله ساب ووفر ۱۲ اینچی، به یک آمپلی فایر ۱۳۷۵ واتی مجهز می‌شود که بلندترین صداها را ایجاد می کند.

 مک اینتوش خاطر نشان می‌کند که این سیستم همچنین دارای قابلیت‌های منحصر به فرد سازگار با قابلیت پردازش صدای فراگیر ۳D است. ساخت این سیستم مرجع برای جیپ و مکینتاش یک معامله بزرگ است.

به گفته مکینتاش، سیستم‌های مرجع سیستم‌هایی هستند که مورد مقایسه قرار می گیرند.

برای کسانی که به دنبال کیفیت صوتی McIntosh در واگنیر  لوکس ۲۰۲۲ هستند، سیستم MX۹۵۰ در سطح بالای سری III SUV موجود است. همچنین در سطح‌ گراند واگنیر سری I و II موجود است. این سیستم پر قدرت هنوز با ۱۹ بلندگوی تنظیم شده سفارشی از جمله ساب ووفر ۱۰ اینچی و تقویت کننده ۹۵۰ وات ارائه می‌شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها