کد خبر : 59613

آغاز فروش هیوندای توسان مدل 2022 + قیمت

آغاز فروش هیوندای توسان مدل 2022 + قیمت

قیمت هیوندای توسان جدید ۲۰۲۲ برای سطح پایه SE از ۲۶۱۳۵ دلار شروع می‌شود. مدل هیبریدی با قیمت ۳۰ هزار و ۲۳۵ دلار آغاز می‌شود و موارد مختلفی به آن افزوده شده است. توسان ۲۰۲۲ ظرف چند ماه آینده به نمایندگی‌ها ورود پیدا خواهد کرد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، به نظر می‌رسد هیوندای توسان با طراحی مجدد درسال ۲۰۲۲ ، ارائه بهتری در بازار داشته باشد، بنابراین جای تعجب ندارد که قیمت گذاری مدل جدید افزایش داشته باشد.

قیمت این محصول از ۲۶۱۳۵ دلار شروع می‌شود که ۱۲۵۰ دلار افزایش نسبت به سال گذشته دارد و قیمت نسخه‌های هیبریدی جدید تا ۳۸۰۰۰ دلار بالاتر است. نسخه پلاگین هیبریدی توسان نیز در راه است، اما هیوندای هنوز قیمت گذاری نکرده است.

نسخه‌های غیر هیبریدی توسان ۲۰۲۲ با یک موتور چهار لیتری ۲.۵ لیتری با قدرت ۱۸۷ اسب بخار و یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته ارائه می‌شود. چهار چرخ متحرک یک گزینه ۱۴۰۰ دلاری برای همه تریم‌ها است. علاوه بر SE پایه (۲۶۱۳۵ دلار)، گزینه‌ها شامل SEL (با شروع ۲۷، ۶۸۵ دلار)، N-Line (با شروع ۳۱، ۷۸۵ دلار) و Limited (با شروع ۳۵، ۸۸۵ دلار) هستند.

بر خلاف مدل‌های سوناتا و النترا N-Line، توسان N-Line هیچ ارتقا عملکردی ندارد و تنها تغییرات ظاهری داشته است. توسان هیبریدی به صورت استاندارد با سیستم محرک چهار چرخ و پیشرانه گازی-الکتریکی ارائه می‌شود که از پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژ چهار سوئیچ بنزینی و گیربکس شش سرعته اتوماتیک بهره می‌برد.

مدل هیبریدی گرانتر از مدل غیر هیبریدی است و قیمت آن برای مدل پایه Blue از ۳۰، ۲۳۵ دلار شروع می‌شود. همچنین مدل‌های مجهزتر SEL (۳۲، ۸۳۵ دلار) و Limited (۳۸، ۵۳۵ دلار) وجود دارد. هیوندای پیش از این تولید ۲۰۲۲ توسان در آلاباما را آغاز کرده بود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها