کد خبر : 59606

شاسی بلند برقی هامر در راه است

شاسی بلند برقی هامر در راه است

شاسی بلند الکتریکی GMC هامر، با پیشرانه ۱۰۰۰ اسب بخاری و سه موتور الکتریکی به زودی تولید خواهد شد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  تولید نسخه شاسی بلند الکتریکی GMC هامر ۳ آوریل آغاز خواهد شد. قبلاً عکس های مختلفی از  این خودرو الکتریکی در فضای مجازی منتشر شده است.GMC اعلام کرده اولین نمونه این خودرو در تاریخ ۳ آوریل به عموم نمایش داده خواهد شد و اینطور که مشخص است این خوردو از موتور پیکاپ هامر استفاده می کند.

ظاهر این خودرو مانند پیکاپ هامر الکتریکی است و همچنین انتظار می رود پلت فرم، پیشرانه و مشخصات اولیه آن مشابه پیکاپ هامر الکتریکی باشد. این بدان معنی است که باید همان مدل‌های سه موتوره EV۳X و دو موتوره EV۲X و EV۲ را ارائه شود.

همان سقف متحرک در نوع پیکاپ، احتمالاً در SUV دیده می‌شود تا بتواند با مدل‌هایی مانند جیپ رانگلر و فورد برونکو رقابت کند. تفاوت‌های اساسی بین پیکاپ و SUV در داخل کابین وجود دارد، در نمونه پیکاپ، فضای بار خوبی وجود داشت و اکنون این فضا به صندلی در ردیف سوم تبدیل شده است، همچنین به نظر می‌رسد SUV دارای یک تایر یدکی باشد که با توجه به تیزر تبلیغاتی که از GMC منتشر شده،تایر یدکی بر روی درب عقب نصب شده است.

انتظار داریم شاسی بلند هامر، حداقل یک سال دیگر  با تولید مدل‌های First Edition به بازار عرضه شود، که قرار است از پاییز امسال  تولید آن آغاز شود، SUV احتمالاً تا اواخر سال ۲۰۲۲ یا اوایل سال ۲۰۲۳ به فروش نخواهد رسید. GMC می‌گوید اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات و فروش Hummer SUV در آینده خواهد داد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها