کد خبر : 59574

اولین اطلاعات از ولوو XC60 مدل 2022

اولین اطلاعات از ولوو XC60 مدل 2022

ولوو XC۶۰ مدل 2022 شاسی بلند لوکس جمع و جوری است که سیستم سرگرمی مبتنی بر اندروید دارد و ظاهری تازه به خود گرفته است. انتظار می‌رود ۲۰۲۲ XC ۶۰ در تابستان امسال به نمایندگی‌های ایالات متحده برسد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، ولوو با به روزرسانی‌ در طراحی و فناوری، XC ۶۰ را برای سال ۲۰۲۲ وارد بازار می کند.

این SUV خودرویی جمع و جور و کمی متفاوت تر از قبل به نظر می‌رسد و دارای سیستم جدید سرگرمی است، همچنین تغییرات جزئی در سیستم‌های کمک راننده و تزئینات داخلی دارد.

صفحه لمسی XC ۶۰ به صورت عمودی اکنون سیستم سرگرمی مبتنی بر اندروید ولوو را اجرا می‌کند، همانطور که برای اولین بار در مدل‌های Polestar و شارژ برقی XC ۴۰ مشاهده شد.

این نرم افزار برنامه‌هایی مانند Google Maps برای پیمایش و Google Play برای موسیقی را اجرا می‌کند. از دیگر به روزرسانی‌های فنی می‌توان به سنسور‌ها، رادار‌ها و دوربین‌های به روز شده برای سیستم‌های مختلف کمک راننده اشاره کرد.

تغییرات بصری ظریف است و شامل جلوپنجره مشبک و سپر جلو، به همراه طرح‌های جدید چرخ و رنگ‌های خارجی می شود. موادی که در داخل به کار برده شده نیز جدید است. انتظار نمی‌رود که تغییری در پیشرانه‌های موجود XC ۶۰ مشاهده شود.

در ایالات متحده مدل‌های T ۵، T ۶ و T ۸ ارائه می‌شود که همه آن‌ها از ۲.۰ لیتری چهار خطی مجهز شده اند. نسخه T ۵ این موتور دارای توربوشارژر است و ۲۵۰ اسب بخار قدرت دارد. T ۶ یک ابرشارژر با قدرت ۳۱۶ اسب بخار اضافه می‌کند و T ۸ یک پلاگین هیبریدی با موتور‌های الکتریکی است که در مجموع ۴۰۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

قیمت ۲۰۲۲ XC ۶۰ هنوز در دسترس نیست، اما احتمالاً در مقایسه با مدل فعلی که از ۴۲ هزار و ۷۹۵ دلار شروع می‌شود و برای T ۸ با ارتقا performance عملکرد Polestar، تا ۷۰ هزار و ۵۹۵ دلار است، اندکی افزایش می‌یابد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها