کد خبر : 59422

آغاز تولید فورد ماوریک

آغاز تولید فورد ماوریک

فورد ماه گذشته ۲۱ دستگاه پیکاپ کوچک جمع و جور در کارخانه خود در هرموسیلو، مکزیک، همان کارخانه تولید Bronco Sport ساخت.خودروی جدید پیکاپ تک بدنه ۲۰۲۲ Maverick است که اجزای مشترک با کراس اوور برانکو اسپورت دارد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  فورد ماه گذشته ۲۱ دستگاه پیکاپ کوچک جمع و جور در کارخانه خود در هرموسیلو، مکزیک، همان کارخانه تولید Bronco Sport ساخت.خودروی جدید پیکاپ تک بدنه ۲۰۲۲ Maverick است که اجزای مشترک با کراس اوور برانکو اسپورت دارد.

فورد در اوایل سال گذشته به نمایندگی‌های خود اعلام کرده است که تولید پیکاپ کوچک جدید با قیمت زیر ۲۰ هزار دلار شروع می‌شود، اما این موضوع بعید به نظر می رسد،  چرا که برانکو اسپورت  بیش از ۲۸ هزار دلار قیمت گذاری شده است.

فورد در گزارش ماه فوریه خود، این پیکاپ را با عنوان "C-Pick Up" نام گذاری کرده است. سخنگوی فورد گفته است که این شرکت هیچ نظری در مورد پیکاپ جدید ندارد و اطلاعات فراتری نخواهد داد.

 با این وجود،عکسی که از این خودرو منتشر شده، کاملاً نشان دهنده یک پیکاپ جمع و جور است. این ۲۱ خودروی تولیدی، احتمالاً مدل‌های اولیه فورد هستند و پیش بینی می‌شود فروش آن از اوایل سال آینده به عنوان مدل ۲۰۲۲ آغاز شود.

تولید پیکاپ جدید فورد شروع شد

Maverick پلت فرم تک موتور و تراورس خود را با برانکو اسپورت به اشتراک می‌گذارد و نمونه‌های اولیه آن نشان می‌دهد که به عنوان یک پیکاپ تک کابین ارائه خواهد شد. این خودرو دارای موتور ۲.۰ لیتری توربوشارژ با قدرت  ۲۴۵ اسب بخاری است.

جیم فارلی، مدیر عامل فورد، اخیراً گفته است که فورد به زودی محصولات بسیار مقرون به صرفه‌ای در ایالات متحده عرضه خواهد کرد و ماوریک باید قیمت ۲۶۰۱۵ دلاری رنجر سایز متوسط ​​و ارزان‌ترین تویوتا با چرخ عقب را کاهش دهد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها