کد خبر : 59024

سوزوکی سوئیفت مدل 2021 رونمایی شد

سوزوکی سوئیفت مدل 2021 رونمایی شد

هاچبک ساب کامپکت سوزوکی سوئیفت ۲۰۲۱ با پیشرانه‌ها و تکنولوژی‌های جدید معرفی شد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، هاچبک ساب کامپکت سوزوکی سوئیفت پس از معرفی در سال ۲۰۱۷ معرفی و اکنون به عنوان مدل فیس لیفت ۲۰۲۱ پدیدار شده است. ماروتی سوزوکی سوئیفت در پنج تریم LXI، VXI، ZXI، ZXI + و ZXI + Dual Tone عرضه می‌شود. گزینه ZXI + Dual Tone اکنون با سه گزینه رنگ همراه است.

سفید مروارید قطبی با سقف سیاه مروارید، آبی مروارید متالیک با سقف سفید مروارید قطبی و قرمز آتشین با سقف سیاه مروارید عرضه خواهد شد، به غیر از گزینه‌های جدید رنگ، ماروتی سوزوکی سوئیفت ۲۰۲۱ همچنین با تغییرات ظریف در فضای داخلی پیشرفته تر و با ویژگی‌های ایمنی جدید همراه است.

تأمین انرژی ماروتی سوزوکی سوئیفت ۲۰۲۱ توسط یک موتور KV سری Dual Jet Dual VVT با فناوری Idle Start Stop (ISS) است. موتور فن آوری جت دوتایی دارای دو انژکتور در هر سیلندر است و Dual VVT هم زمان متغیر سوپاپ دوقلو برای هر دو سوپاپ Intake و Exhaust است؛ این موتور همچنین با یک سیستم خنک کننده، سیستم گردش مجدد گاز اگزوز (EGR) همراه است که به افزایش بازده سوخت کمک می‌کند.

طططط

ماروتی سوزوکی ادعا می‌کند که سوئیفت جدید می‌تواند راندمان سوخت ۲۳.۲۰ کیلوگرم در دنده دستی و ۲۳.۷۶ کیلوگرم در نسخه اتوماتیک چرخ دنده (AMT) را بازگرداند. موتور چهار سیلندر ۱.۲ لیتری تنفس طبیعی ۸۸.۵ اسب بخار قدرت و ۱۱۳ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

طططط

ماروتی سوزوکی سویفت دارای یک مشبک اسپرت جدید با یک میله کرومی برجسته بر روی مشبک رادیاتور است که تزئین نقره‌ای برتر در فضای داخلی به خودرو می‌بخشد و جلوه ظاهری اتومبیل را افزایش می‌دهد. قیمت مدل پایه از ۱۴۷۴۹ پوند شروع شده و به ۱۶۲۴۹، ۱۷۲۴۹، ۱۷۷۴۹ و ۱۸۷۴۹ پوند برای مدل‌های یاد شده می‌رسد. البته مدل چهار چرخ محرک پرچم‌دار هم قیمت ۱۸۷۴۹ پوندی دارد.

طططط

تمامی مدل‌های یاد شده دارای سیستم تهویه مطبوع، صفحه‌نمایش اسمارت لینک با رادیو DAB، دوربین دنده‌عقب، فرمان چرمی، کروز کنترل تطبیقی، شیشه‌های عقب تیره و رینگ‌های ۱۶ اینچی هستند. در تریم SZ-T هشدار خروج از مسیر، ترمز هوشمند، هشدار ترافیک پشتی، پایش نقاط کور، تشخیص علائم ترافیکی و حسگر‌های پارک عقب اضافه می‌شوند. مدل SZ۵ نیز از سیستم تهویه مطبوع خودکار، ورود و استارت بدون کلید، ستون فرمان تلسکوپی و چراغ‌های راهنمای روی آینه‌ها برخوردار است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها