کد خبر : 5883

انقلاب طراحی با شاسی بلند

انقلاب طراحی با شاسی بلند

برای اهالی دنیای خودرو، برند Landwind چین یادآور یک چیز است؛ مدل X7‌ که تقلید کورکورانه‌ای از رنجرور Evoque به حساب می‌آید.

به گزارش خودروتک، انتشار تصاویر این شاسی‌بلند چینی به خوبی گویای آن است که هم در طراحی بیرونی و هم در طراحی داخلی شاهد تغییرات انقلابی هستیم.

با این‌که طی سال گذشته تغییراتی در طراحی این خودرو اعمال شد ولی باز هم می‌شد DNA‌ ایووک را زیر پوست این خودرو مشاهده کرد. خوشبختانه این شرکت چینی کار سختی را برای توسعه مدل‌های متنوع محصول فوق انجام داد. اولین تصاویر منتشر شده از محصول جدید لندویند گویای همین نکته است که دیگر کپی‌برداری از ایووک دیده نمی‌شود.

لندویند هنوز به طور رسمی از این خودرو پرده‌برداری نکرده و حتی نام آن نیز هنوز مشخص نشده و برخی از اطلاعات اصلی آن هم‌چنان ناشناخته است. با این وجود، انتشار تصاویر بدون استتار این شاسی‌بلند چینی به خوبی گویای آن است که هم در طراحی بیرونی و هم در طراحی داخلی شاهد تغییرات انقلابی هستیم.

در قسمت جلو، اولین چیزی که به چشم می‌خورد چراغ‌های باریک نور روز است؛ چیزی شبیه به شورولت بلیزر جدید. درست زیر آن‌ها،‌ چراغ‌های روشنایی روز و پایین‌تر از آن‌ها هم مه‌شکن‌ها قرار دارد. این ترکیب چشم‌نوازی است که چینی‌ها برای این خودرو در نظر گرفته‌اند.

تصاویر مربوط به این خودرو در سایه تصویربرداری شده است که رنگ آلویی آن را نمایان می‌کند. رنگی که البته رنگ مطلوب قابل تصور نیست. البته این ترکیب رنگی توسط فریم‌های نقره‌ای پنجره متعادل شده است. تصاویر جاسوسی از داخل اتاق حکایت از آن دارد که برای این خودرو از یک صفحه نمایش بزرگ، فرمان تخت، چرم دو و تزئینات نقره‌ای استفاده شده است.

هنوز اطلاعاتی درباره زمان عرضه این خودرو به بازار چین و یا هر بازار دیگری در دست نیست.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها