کد خبر : 58772

لامبورگینی اونتادور با رینگ های جدید

لامبورگینی اونتادور با رینگ های جدید

لامبورگینی آونتادور یک ستاره اینستاگرامی است، خودرویی برای ثروتمندان و افراد مشهور و صادقانه بگوییم، هنوز هم یکی از بهترین اتومبیل‌های جاده حتی با نزدیک شدن به پایان خط تولید خود است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، زمانی که از کیفیت صحبت می شود می توان به جرات گفت که مدل‌های اسپرت SV و SVJ از کیفیت خیلی خوبی بهره مند هستند. تنها چیزی که باعث جذابیت بیشتر آونتادور می‌شود مجموعه مناسبی از چرخ‌ها است و در میان بسیاری از گزینه‌های پس از فروش، سری جدید با سیستم عامل HRE گزینه خوبی است.

این هفته HRE ، رینگ‌های جدیدی را رونمایی می کند که در هفته‌های آینده در دسترس خواهد بود. HRE همچنین Aventador سفارشی را به نمایش می گذارد که مجموعه جدید ۹۳۵ FMR را در بر گرفته است.

۹۳۵ FMR در سری چرخ‌های HRE جدید است. این مجموعه خاص دارای یک قطعه بزرگ دیسک مانند با ۲۰ پره کوچکتر در اطراف است، که در یک پوشش فلزی و تیره قرار دارد.آونتادور SV دارای یک موتور ۶.۵ لیتری V۱۲ است که انرژی بیشتری نسبت به آونتادور سنتی تولید می‌کند. این واحد ۷۴۰ اسب بخار نیرو تولید می‌کند در مقابل کوپه استاندارد ۶۹۰ اسب بخاری، به لطف وجود فیبر کربن بیشتر در بدنه، ۵۰ کیلوگرم از کوپه استاندارد بیشتر وزن دارد. 

لامبورگینی آونتادور SV در چرخ های یکپارچه یکپارچه حتی بهتر به نظر می رسد

تولید آونتادور  SV  تولید در ژوئیه سال ۲۰۱۷ به پایان رسیده است، تنها آونتادور که اکنون خرید و فروش می شود SVJ است. آونتادور SVJ دارای پیشرانه‌ V۱۲ که قدرت آن برابر مدل تولید محدود چنتناریو (Centenario) است، با نهایت سرعت بیش از ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت، در زمان ۲.۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت و ۸.۶ ثانیه به سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

لامبورگینی آونتادور SV در چرخ های یکپارچه یکپارچه حتی بهتر به نظر می رسد

گفته شد که SVJ از پیشرانه‌ ۱۲ سیلندر V شکل ۶.۵ لیتری تنفس طبیعی، ۷۴۰  اسب بخار قدرت و ۷۲۰ نیوتن‌متر گشتاور قدرت می‌گیرد که تمام آن را از طریق گیربکس ۷ سرعته نیمه اتوماتیک بهینه ‌شده به چهار چرخ خود می‌فرستد. این قدرت در ۸۵۰۰ دور بر دقیقه به نهایت می‌رسد، در حالی که تمام گشتاور تولیدی پیشرانه‌ی V۱۲، از ۶۷۵۰ دور بر دقیقه در دسترس است.

لامبورگینی آونتادور SV در چرخ های یکپارچه یکپارچه حتی بهتر به نظر می رسد

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها