کد خبر : 5876

اطلاعاتی درباره ب ام و M3 مدل 2020

اطلاعاتی درباره ب ام و M3 مدل 2020

انتظار می رود نسل جدید بی ام و M3 در آینده نزدیک معرفی شود. اطلاعات جدید به موتور 465 اسب بخاری این خودرو اشاره می کند.

به گزارش خودروتک، بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده، نسل آینده بی ام و M3 و M4 در مقایسه با نمونه کنونی خود به موتور پرقدرت تر، وزن کمتر و جعبه دنده دستی مجهز می شود.

گزارشی که به تازگی از سوی Autocar در فضای مجازی منتشر شده، به استفاده از موتور 6 سیلندر خطی در نسل آینده این خودرو اشاره می کند. این موتور با حجم 3.0 لیتر قادر به تولید 465 اسب بخار قدرت است.

موتور مورد استفاده در مدل 2020 بی ام و M3 علاوه بر امکان تولید قدرت بیشتر، به سیستم تزریق آب مشابه با بی ام و M4 GTS مجهز می شود.

بی ام و قصد دارد وزن محصولات جدید خود را کاهش دهد به گونه ای که وزن آن ها به کمتر از 1585 کیلوگرم برسد. این شرکت آلمانی برای دستیابی به هدف خود از پلتفرم جدید بی ام و سری 3 G20 استفاده می کند و همچنین محصول جدید خود را به قطعات فیبر کربنی مجهز می کند.

در راستای کاهش وزن این خودرو، بی ام و از قطعات اضافه در این خودرو استفاده نمی کند. در همین راستا شاهد حضور سیستم چهار محرک به صورت استاندارد و یا سیستم هیبریدی در این خودرو نخواهیم بود.

مدل 2020 بی ام و M3 آخرین نسل از خودروهای سری M بدون موتور برقی محسوب می شود. خریداران می توانند این خودرو را مجهز به گیربکس خودکار و یا جعبه دنده دستی سفارش دهند.

قدرت تولیدی موتور 6 سیلندر این خودروی آلمانی توسط یک جعبه دنده 6 سرعته دستی و یا 8 سرعته خودکار به چرخ ها منتقل می شود. مسلما عرضه این خودرو به همراه بی ام و M4 مجهز به گیربکس دستی برای علاقه مندان به صنعت خودرو یک خبر خوب محسوب می شود.


منبع: کلیک

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها