کد خبر : 58738

پورشه تایکان کراس توریسمو یک گام تا رونمایی

پورشه تایکان کراس توریسمو یک گام تا رونمایی

پورشه اعلام کرده که تایکان کراس توریسمو واگن به زودی رونمایی می‌شود.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خودروسازی پورشه ادعا کرده است که تایکان کراس توریسمو واگن به زودی ارائه می‌شود، این خودروساز قرار است روی نسخه تولیدی از نمونه اولیه تایکان کراس توریسمو نگاهی اجمالی بی‌اندازد.

کراس توریسمو واگن برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ به صورت مفهومی به نمایش درآمد. اکنون این پیشرانه، باید پیشرانه الکتریکی و اجزای اساسی خود را با سدان تایکان با فضای بار بیشتر و سیستم تعلیق برجسته به اشتراک بگذارد. پورشه تقریباً آماده است تا با تولید تایکان کراس توریسمو که در آینده تولید می‌شود، واگن‌های الهام گرفته از SUV را وارد حوزه الکتریکی کند.

کراس توریسمو که برای اولین بار به صورت مفهومی سال‌ها پیش نشان داده شده است، اکنون در مرحله نمونه اولیه است و این تصاویر به ما نشان می‌دهد که محصول نهایی چگونه خواهد بود. خط سقف توسعه یافته کراس توریسمو بزرگترین تغییر در مقایسه با سدان تایکان را دارد و باید فضای بار بیشتری را ارائه دهد.

رونمایی از نمونه اولیه پورشه تایکان کراس توریسمو

همچنین روکش فلزی اضافه ای، روی قوس چرخ وجود دارد و پورشه می‌گوید که در سیستم تعلیق هوا تجدید نظر کرده است تا بتواند از زمین فاصله بیشتری بگیرد و شتاب خوبی داشته باشد. انتظار نداریم کراس توریسمو تنظیمات پایه جدید چرخ عقب تایکان را ارائه دهد در عوض، باید با پیشرانه تمام چرخ مانند نسخه واگن اسپورت توریسمو پانامرا همراه باشد.

رونمایی از نمونه اولیه پورشه تایکان کراس توریسمو

تنظیمات موتور دوگانه ۵۲۲ اسب بخاری از تایکان ۴S، با داشتن مدل‌های ۶۷۰ اسب بخار توربو و ۷۵۰ اسب بخار توربو S احتمالاً نامزد اصلی پیشرانه کراس توریسمو است که به این ترکیب ملحق می‌شود. احتمالاً همان گزینه‌های بسته باتری را به عنوان سدان ارائه می‌دهد، به این معنی که بسته ۷۱.۰ کیلووات ساعتی به صورت استاندارد و بسته ۸۳.۷ کیلووات ساعتی به صورت اختیاری در دسترس است.

رونمایی از نمونه اولیه پورشه تایکان کراس توریسمو

با توجه به وزن اضافی کراس توریسمو، ممکن است تخمین دامنه رانندگی بدتری نسبت به سدان داشته باشد، که توسط EPA برای تایکان ۲۰۲۱ ۴S با بسته باتری به روز شده تا ۲۲۷ مایل رتبه بندی شده است. پورشه به طور دقیق اعلام نکرده که چه زمانی Taycan Cross Turismo را به طور کامل نشان می‌دهد، اما فکر می‌کنیم طی چند ماه آینده با قیمت اولیه حدود ۱۱۰، هزار دلار وارد بازار شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها