کد خبر : 58625

هیولای پورشه 911 GT3 مدل 2022 رونمایی شد

هیولای پورشه 911 GT3 مدل 2022 رونمایی شد

پورشه ۹۱۱ GT۳ مدل 2022 با بالی بزرگ و ۵۰۲ اسب بخار و سیستم تعلیق جدید آغاز به کار می‌کند.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پورشه ۹۱۱ GT۳، سال ۲۰۲۲ سرانجام پس از چندین تیزر تبلیغاتی و عکس‌های جاسوسی فراوان در فرآیند تولید قرار گرفته است. فروش آن در پاییز امسال در ایالات متحده آغاز خواهد شد و پورشه جزئیات قیمت آن را نزدیک به همان زمان اعلام خواهد کرد.

قلب GT۳ جدید از موتور تنفس طبیعی ۴.۰ لیتری  بهره برده است که ۵۰۲ اسب بخار قدرت و ۳۴۶ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند. دور موتور به ۹۰۰۰ دور در دقیقه می‌رسد و دارای شش بدنه مستقل دریچه گاز است.

۲۰۲۲، ۹۱۱ GT۳ به ​​صورت استاندارد با PDK هفت سرعته ارائه می‌شود. همچنین خریداران می‌توانند یک کتابچه راهنمای شش سرعته را انتخاب کنند. پیشرانه آن با PDK در ۳.۲ ثانیه ماشین را به ۹۶ کیلومتر در ساعت می‌رساند و حداکثر سرعت آن ۳۱۷ کیلومتر در ساعت است. جدیدترین ۹۱۱ GT۳ در ۶ دقیقه و ۵۹.۹۲۷ ثانیه از پیکربندی ۲۰.۸۳۲ کیلومتری Nürburgring Nordschleife عبور کرد.

آغاز به کار پورشه ۲۰۲۲، ۹۱۱ GT۳ با ۵۰۲ اسب بخار

۲۰۲۲، ۹۱۱ GT۳ به ​​جای راه اندازی MacPherson در Carrera استاندارد، از سیستم تعلیق دو جناغی در جلو استفاده می‌کند. هیچ یک از اجزای سیستم تعلیق وجود ندارد که از ۹۱۱ معمولی عبور کند.

آغاز به کار پورشه ۲۰۲۲، ۹۱۱ GT۳ با ۵۰۲ اسب بخار

با مشاهده نمای جلو که شامل ورودی‌های خنک کننده یکپارچه است، می‌توانید GT۳ جدید را از جلو شناسایی کنید. علاوه بر این، اسپویلر لب جلویی و پخش کننده قابل تنظیم هستند. عرض این پیست ۱.۹ اینچ بیشتر از استاندارد ۹۱۱ کاررا است.

در عقب، یک بال قابل تنظیم که به صورت دستی قابل تنظیم است، به عرشه عقب متصل می‌شود. یک جفت اگزوز دایره‌ای از مرکز خارج می‌شود و در هر طرف یک پخش کننده وجود دارد.

آغاز به کار پورشه ۲۰۲۲، ۹۱۱ GT۳ با ۵۰۲ اسب بخار

برای صرفه جویی در وزن، کاپوت، بال عقب و اسپویلر از پلاستیک تقویت شده با فیبر کربن ترکیب شده است. GT۳ بر روی چرخ‌های ۲۰ اینچی در جلو و قطعات ۲۱ اینچی در عقب سوار می‌شود. آن‌ها در حدود ۱.۶ کیلوگرم سبک‌تر از چرخ‌های موجود در GT۳ قبلی هستند. مجموعه‌ای از لاستیک‌های مخصوص پیست خیابانی به صورت اختیاری در دسترس است و این همان لاستیک از دامان نوربرگ رینگ خودرو است.

آغاز به کار پورشه ۲۰۲۲، ۹۱۱ GT۳ با ۵۰۲ اسب بخار

پشت چرخ‌های GT۳ اکنون با دیسک‌های چدنی ۴۰۸ میلی متر در جلو به صورت استاندارد عرضه می‌شود. این بزرگتر از مدل قبلی ۲۸ میلی متر بزرگتر است. فضای داخلی ۹۱۱ GT۳ نیز دارای چندین نسخه پیشرفته است. یک دکمه Drive Mode از موقعیت ۴ ساعته روی فرمان خارج می‌شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها