کد خبر : 58492

کیا کارنیوال 2022 در راه است

کیا کارنیوال 2022 در راه است

کیا کارنیوال ۲۰۲۲ اولین فروش خود را در ایالات متحده ۲۳ فوریه انجام می‌دهد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، گروه خودروسازی کیا تأیید کرده است که نسل بعدی مینی ون Sedona آن کارنیوال در ایالات متحده عرضه خواهد شد. نام کارنیوال قبلاً برای وانت این خودروسازی استفاده شده است.

بر اساس اطلاعاتی که به دست آمده است، کیا کارنیوال ۲۰۲۲ اولین نمایش خود را در ایالات متحده ۲۳ فوریه انجام خواهد داد. Sedona قرار است توقف تولید داشته باشد و جای آن را کارنیوال خواهد گرفت. ما قبلاً نسخه جهانی کیا کارنیوال ۲۰۲۲ را دیده ایم و جزئیات کامل ایالات متحده را در ۲۳ فوریه دریافت خواهیم کرد.

 یک تصویر تیزر نشان می‌دهد که این خودرو جدید، بسیار شبیه نسخه‌ای است که قبلاً تصاویر آن را منتشر کرده است، مشبک تیره در این تیزر نشان می‌دهد که این خودرو جدید می‌تواند اولین مدل کیا در ایالات متحده با آرم جدید این شرکت باشد.

اطلاعاتی که در سایت EPA درج شده است، نشان می‌دهد که کارنیوال ۲۰۲۲ با یک پیشرانه واحد در ایالات متحده، ۳.۵ لیتری V-۶ و هشت سرعته اتوماتیک ارائه می‌شود. این بدان معناست که احتمالاً قدرت بیشتری نسبت به سدونای خروجی ارائه می‌دهد که دارای ۳.۳ لیتر V-۶ است. مصرف سوخت آن نیز بسیار بهبود یافته است. 

همچنین به نظر می‌رسد که کیا کارنیوال ۲۰۲۲ دارای فضای داخلی به مراتب مدرن‌تر با سیستم سرگرمی همراه با صفحه نمایش لمسی بزرگتر و ترکیب زیباتری است.

این احتمال وجود دارد که صندلی‌های سالن ردیف دوم موجود به نسخه ایالات متحده راه پیدا کنند، اگرچه فکر نمی‌کنیم چیزی مانند مدل فوق لوکس بازار کره یعنی همراه با امکاناتی خاص و دستگاه تصفیه هوا در سواحل خود ببینیم.

به دلیل کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات ایالات متحده و اطلاعات مربوط به کارنیوال ۲۰۲۲، به دنبال جزئیات بیشتر در هفته آینده باشید. احتمالا این خودرو اواخر امسال به فروش برسد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها