کد خبر : 5827

هیوندای Nexo آماده فروش شد + قیمت

هیوندای Nexo آماده فروش شد + قیمت

شرکت هیوندای قیمت خودروی هیدروژنی خود را اعلام کرد. قیمت هیوندای Nexo 2019 در نسخه پایه برابر با 59,345 دلار است.

به گزارش خودروتک، خودروی هیوندای Nexo 2019 در آینده نزدیک در اختیار نمایندگی‌های این کمپانی کره‌ای در ایالت کالیفرنیا قرار می‌گیرد. به تازگی قیمت این خودرو توسط CarsDirect در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است. این خودرو با قیمت پایه 59,345 دلار به فروش می‌رسد که 60 دلار از تویوتا میرای گران‌تر است. هیوندای به فروش بالای این خودروی SUV امیدوار است. راننده می‌تواند با این خودرو مسافتی برابر با 611 کیلومتر رانندگی کند.

این خودروی پیل سوختی تنها در دو تریم در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. مدل پایه این خودروی کره‌ای دارای قیمت پایه برابر با 59,345 دلار بوده که البته در این هزینه، مبلغی برابر با 1,405 دلار برای حمل نیز در نظر گرفته شده است. تریم بالاتر این خودرو دارای قیمت پایه 62,845 دلار است. خریداران تریم‌های Blue و Limited این خودرو می‌توانند در ایالت کالیفرنیا تا 5000 دلار تخفیف بگیرند که البته این تخفیف در اختیار افراد واجد شرایط قرار می‌گیرد.

هیوندای نکسو 2019 در تریم پایه خود، Blue نیز به تجهیزات زیادی مجهز شده است. از ویژگی‌های این خودرو می‌توان به رینگ‌های 17 اینچی آلیاژی، چراغ‌های LED، چرم مصنوعی برای کابین و گرمکن برای صندلی‌های جلو اشاره کرد. این نمونه دارای چندین سیستم ایمنی و رفاهی است که از میان آن‌ها می‌توان به کروز کنترل تطبیقی، سیستم تشخیص نقاط کور و سیستم ترمز خودکار در مواقع اضطراری اشاره کرد. خریداران در تریم Limited به ویژگی‌های بیشتری دسترسی پیدا می‌کنند.

از تجهیزات موجود در تریم لیمیتد خودروی هیوندای Nexo 2019 می‌توان به رینگ‌های 19 اینچی آلیاژی، سانروف برقی، امکان باز شدن درب صندوق عقب به صورت هندزفری و سیستم صوتی صوتی Krell مجهز به 8 بلندگو اشاره کرد. دیگر ویژگی‌های جذاب این تریم را سیستم کمک پارک، دوربین محیط، سیستم گرمکن فرمان و سیستم تهویه صندلی‌های جلو تشکیل می‌دهند. هیوندای نکسو 2019 در زمان ورود به بازار رقیب مستقیمی ندارد که این موضوع می‌تواند در موفقیت آن در بازار تاثیر مثبتی داشته باشد. این خودرو در مقایسه با تویوتا میرای و نمونه هیدروژنی هوندا Clarity برد بیشتری دارد. نماینده هوندا از بهار سال آینده میلادی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

تسلا مدل X 100D یکی از رقیبان این خودروی کره‌ای محسوب می‌شود که البته در دو رده مختلف قرار دارند. تسلا مدل X یک خودروی تمام برقی است و هیوندای نکسو 2019 از پیل سوختی بهره می‌برد. برد تسلا مدل X برابر با 474 کیلومتر است، البته این خودرو با قیمت بسیار بالایی (بیش از 100 هزار دلار) به فروش می‌رسد. هیوندای Nexo 2019 با برد 611 کیلومتری خود در صورتی که ایستگاه هیدروژن کافی در مسیر وجود داشته باشد، می‌تواند یک انتخاب مناسب باشد که با پرداخت مبلغی در حدود 60 هزار دلار می‌توان آن را خریداری کرد.

منبع: جی اس ام

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها