کد خبر : 58193

جیپ رانگلر برقی در راه است

جیپ رانگلر برقی در راه است

نسخه الکتریکی SUV جیپ Wrangler EV بهار ۲۰۲۱ به بازار معرفی خواهد شد.

 به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جیپ به زودی نسخه EV از Wrangler را به صورت مفهومی به نمایش می‌گذارد، این خودرو یک رانگلر برقی است که احتمالاً تا پایان سال به فروش می‌رسد.

Wrangler EV قرار است به زودی رونمایی شود و جیپ تأیید کرده است که نسخه مفهومی SUV الکتریکی بهار ۲۰۲۱ وارد بازار می‌شود. یک عکس تیزری از این خودرو جدید منتشر شده است که این خودروی جدید همراه با یک سیستم انتقال قدرت کاملا متفاوت خواهد بود اما در نمای ظاهری تفاوتی ندارد.

در اواخر ماه مارس یا اوایل آوریل، نمونه کاملی از این خودرو به بازار عرضه خواهد شد اما مدل تولیدی آن اوایل سال ۲۰۲۲ عرضه می شود. Wrangler EV دارای یک موتور الکتریکی با یک جعبه انتقال (احتمالاً دو سرعته) است.

در این خودرو به جای تنظیم موتور دوگانه، مانند بسیاری دیگر از مدل های EV‌ چهار چرخ متحرک دارای جعبه انتقال دو سرعته وجود دارد. در این خوردو جدید الکتریکی، سه یا چهار ماژول باتری وجود خواهد داشت،مانند Wrangler استاندارد و Wrangler ۴xe پلاگین هیبریدی تنظیمات بدنه روی فریم وجود دارد.

به نظر می‌رسد Wrangler EV نیز در رنگ های متفاوتی عرضه شود اما طبق شنیده ها، قاب اصلی رنگ آن آبی باشد، احتمالاً این خودرو تنظیم روشنایی متفاوتی نسبت به دیگر تولیدی های این خودروسازی داشته باشد.هنوز چیزی در مورد ظرفیت باتری، میزان خروجی برق یا برآورد دامنه آن منشتر نشده است.

مانند آنچه که در مدل پلاگین هیبریدی ۴xe دیده شد، می‌توان تصور کرد این خودروی جدید، ویژگی های آفرودی خاصی داشته باشد.جیپ تولید نسخه مفهومی Wrangler برقی را از بهار ۲۰۲۱ می‌کند. این خودرو برقی به عنوان بخشی از جیپ سافاری ۲۰۲۱ با سوختی پاک وارد بازار می‌شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها