کد خبر : 58040

اولین تصاویر فولکس واگن ID6

اولین تصاویر فولکس واگن ID6

ساعاتی پیش تصویری از خودرویی متعلق به فولکس واگن در فضای وب منتشر شده که گفته می‌شود مربوط به خودروی الکتریکی ID 6 این شرکت است.

به گزارش خودروتک به نقل از آی تی ایران ، خودرویی که با استناد به اطلاعاتی که تاکنون به بیرون درز کرده، تنها قرار است در کشور چین عرضه شود. همانطور که مشاهده می‌کنید، فولکس واگن ID 6 از لحاظ مبتنی بر خودروی مفهومی‌ID Roomzz طراحی شده و از برخی جهت شبیه به هم به نظر می‌رسند.

اما با این حال، تفاوت‌هایی نیز میان این دو مدل به چشم می‌خورد که از جمله آن‌ها می‌توان نمای جلویی خودروی ID 6 اشاره کرد که نشان از طراحی متفاوت این قسمت در دو محصول دارد. اگرچه هنوز مشخصات نهایی فولکس واگن ID 6 اعلام نشده اما بعید به نظر می‌رسد که تفاوت چندانی با مشخصات ID Roomzz داشته باشد.

بر اساس اطلاعاتی که چندی پیش منتشر شده، مدل مفهومی‌ID Roomzz به یک باتری 82 کیلووات ساعتی مجهز شده است. این باتری به گفته فولکس واگن، قادر است با یک بار شارژ، تا 450 کیلومتر را بپیماید. توان این خودرو نیز برابر با 302 اسب بخار عنوان شده است.

دیر یا زود، فولکس واگن از ID 6 رونمایی و مشخصات آن را اعلام خواهد کرد. به نظر می‌رسد که این شرکت اکنون در حال اعمال آخرین تست‌ها و آزمایش‌های خود را روی این محصول است و قطعا انتظار علاقه‌مندان به محصولات الکتریکی چندان طولانی نخواهد شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها