کد خبر : 5799

آیا مرسدس بنز SLR باز می گردد؟

آیا مرسدس بنز SLR باز می گردد؟

مرسدس بنز SLR مک لارن یکی از محبوب ترین خودروهای اسپرت در زمان معرفی بود. به تازگی تصاویر خودروی مفهومی مرسدس SLR Vision به اینترنت راه پیدا کرده است.

به گزارش خودروتک، در اوایل قرن 21ام شاهد معرفی و تولید خودرویی با همکاری شرکت های مرسدس بنز و مک لارن بودیم. مرسدس بنز SLR مک لارن یکی از قدرتمندترین و لوکس ترین خودروهای اسپرت در بازار محسوب می شد. مرسدس بنز برای طراحی این محصول از خودروی مفهومی Vision SLR در سال 1999 الهام گرفته بود.

این خودروی جذاب به یک موتور 8 سیلندر با حجم 5.4 لیتر مجهز شده که دارای سوپرشارژر است. مرسدس بنز SLR را می توان یکی از ماندگارترین محصولات در صنعت خودرو دانست.

به تازگی رندرهای مربوط به خودروی مفهومی مرسدس SLR Vision توسط استودیوی طراحی Invisive در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. این استودیو برای طراحی این خودروی اسپرت از دیگر محصولات مرسدس بنز و همچنین ایده های خود استفاده کرده است.

استودیوی طراح خودروی مفهومی مرسدس SLR Vision اعلام کرده این خودروی اسپرت تلفیقی از عملکرد بالا و راحتی مثال زدنی است. این استودیوی در رابطه با مشخصات فنی این خودرو اطلاعاتی را منتشر نکرده و تنها روی طراحی آن تمرکز کرده است.

مرسدس بنز در سال های اخیر تغییرات زیادی را در طراحی خودروهای خود اعمال کرده است. برای مثال خودروی AMG GT دارای طراحی متفاوتی در مقایسه با محصولات قدیمی این برند است.

خودروی مفهومی مرسدس SLR Vision می تواند نشان دهنده آینده مرسدس بنز باشد. انتظار می رود این محصول مانند اکثر خودروهای اسپرت آینده، به موتورهای برقی مجهز شود. در حال حاضر مرسدس بنز در رابطه با توسعه یک خودروی اسپرت تمام الکتریکی اظهار نظری نکرده است.

انتظار می رود شرکت مرسدس بنز در آینده نسخه جایگزین خودروی SLR را معرفی کند، البته به احتمال زیاد برای توسعه این خودرو با مک لارن همکاری نمی کند.

منبع: کلیک

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها