کد خبر : 5776

اطلاعاتی درباره نسل دوم نیسان جوک

اطلاعاتی درباره نسل دوم نیسان جوک

شنیده‌ها حاکی از آن است که نیسان در نظر دارد دومین نسل از کراس‌اور کوچک خود را تابستان سال آینده رونمایی کند. البته پیش‌تر قرار بود که ژاپنی‌ها این نسخه را پاییز امسال عرضه کنند که بنا به دلایلی مراسم رسمی به سال بعد موکول شد.

به گزارش خودروتک، این کراس‌اور محبوب براساس پلتفرم CMF-B گروه رنو نیسان تولید خواهد شد.

پایگاه خبری اتواکسپرس در گزارشی می‌افزاید این کراس‌اور محبوب براساس پلتفرم CMF-B گروه رنو نیسان تولید خواهد شد. پلتفرمی که مدل‌های معروفی چون رنو کلیو، رنو کپچر، داچیا ساندرو (مدل 2020) و داچیا لوگان (مدل 2020) نیز روی آن اجرا شده است.

اطلاعاتی در دست است که نشان می‌دهد دیگر برای این خودرو پیشرانه دیزلی در نظر گرفته نخواهد شد؛ اما در عوض شرکت می‌خواهد یک نمونه هیبریدی از آن را عرضه کند. اگر بحث حذف پیشرانه دیزلی جدی نباشد،‌ می‌توانیم منتظر حضور جوک با پیشرانه 1.5 لیتری گازوئیل‌سوز، یک لیتری بنزینی و یک نمونه 1.6 لیتری تقویت‌شده با 187 اسب‌بخار قدرت باشیم.

برخی از کارشناسان می‌گویند کانسپتی که سه سال پیش شرکت به اسم Gripz‌ معرفی کرد، درواقع نیم‌نگاهی به نسل دوم جوک داشته است. شیرو ناکامورا مدیر ارشد بازرگانی نیسان می‌گوید طراحی جوک جدید عمیق است. به‌طوری که درست مانند نسل اول شناسایی‌اش کار ساده‌ای خواهد بود. البته هم‌چنان ایده جایگاه قرارگیری چراغ‌ها طبق نسخه اولیه ثابت باقی خواهد ماند.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها