کد خبر : 57708

2 نسخه کمیاب لامبورگینی سیان تحویل داده شد

2 نسخه کمیاب لامبورگینی سیان تحویل داده شد

دو خودروی سوپراسپرت هیبریدی لامبورگینی سیان به نمایندگی لندن این شرکت تحویل داده شد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فروشنده اتومبیل در لندن به نام HR Owen دو ابرخودروی فوق‌العاده کمیاب لامبورگینی سیان را به صاحبان جدید انگلیسی خود تحویل داده است.

از ۶۳ سیان لامبورگینی در حال ساخت، فقط سه تا از آن‌ها به انگلستان برده شدند که هر سه توسط این فروشنده لندن تحویل می‌شوند.

مشخصات موتور خودروهای سوپر اسپرت هیبریدی لامبورگینی

این خودرو دارای سریع‌ترین شتاب لامبورگینی است که تاکنون ساخته شده است، همچنین دارای پیشرانه‌ای هیبریدی خفیف است که ترکیبی از یک موتور ۶/۵ لیتری V12 با یک سیستم الکتریکی ۴۸ ولت است. این دو سیستم با هم ۸۰۸ اسب بخار نیرو تولید می‌کنند. این میزان آنقدر کافی است که ماشین بدنه فیبر کربن را در عرض ۲/۸ ثانیه از صفر تا ۶۲ مایل بر ساعت برساند. حداکثر سرعت آن نیز ۲۱۷ مایل در ساعت (۳۵۰ کیلومتر در ساعت) است.

توزیع دو خودرو سوپر اسپرت هیبریدی لامبورگینی در انگلیس

لامبورگینی در این خودروهای سیان از باتری‌های لیتیوم یونی معمولی با یک ابر خازن سبک استفاده می‌کند. هر بار که سیستم خودرو ترمز می‌کند، سیستم کاملا شارژ می‌شود و کمک الکتریکی موتور را تامین می‌کند. این سیستم نیز سبک است و با وزن کلی ۳۴ کیلوگرم (۷۵ پوند) است که لامبورگینی ادعا می‌کند سه برابر سبک‌تر و سه برابر قدرتمندتر از یک سیستم قابل مقایسه با یون لیتیوم است، اما این تنها فناوری نمایش داده شده در سیان نیست. مونوکوک فیبر کربنی پیشرفته، میزان مصرف تیتانیوم و آیرودینامیک فعال نیز نقشی اساسی در کمک به خودرو برای دستیابی به چنین عملکردهای باورنکردنی ایفا می‌کنند. با این حال فرمان متصل به چرخ عقب نیز به پایداری و چابکی خودرو در پیچ‌ها کمک می‌کند.

توزیع دو خودرو سوپر اسپرت هیبریدی لامبورگینی در انگلیس

لامبورگینی قبلا هر ۶۳ خودروی سیان را که قصد ساخت آن را دارد، به فروش رسانده است، با اینکه هر اتومبیل کد شخصی‌سازی Ad Personam را دریافت می‌کند. دو مشتری اول انگلیسی که اتومبیل‌های خود را تحویل گرفته‌اند، از این طرح استفاده کامل کرده‌اند. این دو خودرو با رنگ خاکستری گریجیو نیمبوس با سقف بافته شده کربن و حاشیه‌های Rosso Mars است. در داخل این خودرو، نمای بیرون با نمای داخلی Nero Ade با تضادهای Rosso Alala تکمیل می‌شود.

توزیع دو خودرو سوپر اسپرت هیبریدی لامبورگینی در انگلیس

با توجه به اینکه هر سه خودرو مقیم انگلیس به سمت نمایشگاه HR Owen در لندن می‌روند، دو اتومبیل دیده شده در اینجا دو سوم جمعیت سیان انگلیس را تشکیل می‌دهند. هنگامی که سومین اتومبیل به این سواحل راه یابد، موقعیت لامبورگینی لندن را به عنوان موفق‌ترین فروشنده لامبورگینی از نظر فروش از زمان راه‌اندازی نمایشگاه در سال ۱۹۹۹ به ثبت می‌رساند.

توزیع دو خودرو سوپر اسپرت هیبریدی لامبورگینی در انگلیس

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها