کد خبر : 57664

فیس لیفت آئودی A8 مدل 2022 شکار شد

فیس لیفت آئودی A8 مدل 2022 شکار شد

عکاسان موفق به اخذ تصاویر جاسوسی خودرو آئودی A8 فیس لیفت ۲۰۲۲ شدند.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، افزایش تقاضا موجب افزایش تولید خودروهای سدان شده است و هرچه جلوتر می‌رویم این موضوع بیش از زمانی حس می‌شود.

با این وجود مارک‌های لوکس هنوز وقت، تلاش و پول خود را به تولید سدان‌های برجسته اختصاص می‌دهند. شرکت مرسدس اخیرا خودرو کلاس S جدیدی را به بازار عرضه کرده این در حالی است که BMW در حال آماده سازی نسل ۷ سری ۷ است.

لکسوس مدل LS خود را به روز کرد و همانطور که این عکس‌های جاسوسی نشان می‌دهد، آئودی نیز با تاپر گروه A8 خود همین کار را انجام خواهد داد.

تغییرات خودرو آئودی A8

تصاویر جاسوسی از آخرین محصول شرکت آئودی طی یک آزمایش زمستانی در شمال اسکاندیناوی منتشر شد. سدان لوکس تمام عیار از لحاظ مشخصات استاندارد مورد ارزیابی قرار گرفت. مجموعه عکس‌های جاسوسی نشان داد که آئودی در حال آزمایش A8 L است. شاید از خود بپرسید که دقیقا چه چیزهایی تغییر کرده است زیرا نمونه اولیه تقریبا یکسان است، اما در واقع چند تفاوت اساسی وجود دارد.

در جلو خودرو A8 فیس لیفت یک پنجره رو به جلو به تعبیه شده و خطوط افقی در کل عرض آن اجرا نمی‌شوند. در حال حاضر خطوط مشبک دارای الگوی پیچیده‌تری نسبت به چندین خطوط عمودی دارند که به رنگ سیاه در آمده‌اند. اگرچه این تغییر در مدل تولید قابل پیش‌بینی بود زیرا آئودی می‌خواست رنگ کروم یا فلز تغییر بدهد.

تصاویری جاسوسی از خودرو A8 فیس لیفت آئودی منتشر شد

چراغ‌های جلو با نیم بخش در پایین و با چراغ‌هایLED  است که از بالا به سمت پایین حرکت می‌کنند که آن را به تقلید از A4 سدان ساخته‌اند. به نظر می‌رسد آئودی تغییرات ظریف در سپر جلو ایجاد کرده است، اما نمی‌توان به طور دقیق آن را ذکر کرد چرا که در زیر پوشش مخفی شده‌اند. در قسمت عقب اتوموبیل در نگاه اول تغییری مشاهده نمی‌شود. با این حال چراغ‌های عقب دارای گرافیک کمی متفاوت هستند. نوار نورانی بالا در چند مکان قطع می‌شود در حالی که نیمه پایینی چراغ عقب، الگوی روشنایی متفاوتی دارد. منطقی است که A8 اصلاح شده چراغ های عقب OLED دیجیتال با قابلیت تنظیم 2021 Q5 را دارا باشد.

تصاویری جاسوسی از خودرو A8 فیس لیفت آئودی منتشر شد

قرار است در ماه‌های آینده این خودرو به شکل رسمی معرفی شود. در همین حال، انتظار می‌رود نوع فوق الذکر Horch به عنوان آخرین آئودی با موتور باشکوه W12 در تاریخ ثبت شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها