کد خبر : 5754

آئودی A3 جدید در راه است + تصاویر جاسوسی

آئودی A3 جدید در راه است + تصاویر جاسوسی

تصاویر مخفیانه نسل جدید آئودی A3 در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این خودرو دارای طراحی مشابه با آئودی A1 است.

به گزارش خودروتک، نسل کنونی آئودی A3 در نمونه های سدان و کانورتیبل در اختیار خریداران قرار می گیرد. این خودرو تحت مدل 2015 در بازار ایالات متحده آمریکا برای فروش عرضه شده است. با توجه به این موضوع، باید منتظر معرفی نسل جدید آن باشیم.

در حالی که فروش خودروهای کراس اوور و SUV در بازار ایالات متحده آمریکا افزایش پیدا کرده، شرکت آئودی توانسته در سال 2016 نزدیک به 31 هزار آئودی A3 و S3 به فروش برساند. فروش این محصولات در سال 2017 بیش از 23 هزار دستگاه اعلام شده است.

در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با زمان معرفی و عرضه نسل جدید آئودی A3 در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است؛ با این حال شاهد انتشار تصاویر جاسوسی آن در فضای مجازی هستیم.

خودروی موجود در این تصاویر به خوبی پوشانده شده است. با وجود پوشش محافظ، می توان به این موضوع پی برد که نسل آینده آئودی A3/S3 دارای طراحی مشابه با نمونه جدید آئودی A1 است.

تا به امروز تصاویری از نسخه سدان این خودرو در اینترنت منتشر نشده است. شایعات به توسعه نمونه اسپرت‌بک این خودرو اشاره می کنند. این خودرو دارای 4 خروجی اگزوز است.

در این تصاویر شاهد نمایش کابین نسل جدید آئودی A3 نیز هستیم. نحوه طراحی فضای داخلی این خودرو تا حدودی عجیب به نظر می رسد. ظاهرا این برند آلمانی زاویه نمایشگر مورد استفاده در این خودرو را به صورتی در نظر گرفته تا روبه‌روی راننده قرار بگیرد.

در حال حاضر در رابطه با موتورهای مورد استفاده در این خودرو اطلاعاتی منتشر نشده است. انتظار می رود آئودی برای این محصول خود موتور 4 سیلندر توربوشارژر به همراه نمونه پلاگین هیبریدی در نظر بگیرد. احتمال عرضه این خودرو در نسخه تمام الکتریکی نیز وجود دارد.


منبع: کلیک

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها