کد خبر : 57129

فراری F8 Tributo با تیونینگ نوویتک

فراری F8 Tributo با تیونینگ نوویتک

خودرو Ferrari F۸ Tributo یک خودرو بسیار عالی و شگفت انگیز است. برخی استدلال دارند که فراری F۸ Tributo کمی کند و حتی شیاد کمی خسته کننده باشد اما اصلا اینگونه نیست.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، Novitec  این تیونر آلمانی با تغییر و تنظیم سوپراسپرت‌های سطح بالا با تصاویر به روز شده و قدرت بیشتر، به روزرسانی مدل‌های مختلف فراری، مک لارن، لامبورگینی و سایر مدل‌ها نام خود را به دست آورده است.

اکنون این تیونر جدیدترین خودرو ساخته شده F۸ را کاملاً ارتقا داده و از سبک و عملکرد بالایی برخوردار است.

زیر کاپوت ۳.۸ لیتری V۸ توربوی دوقلوی فراری نهفته است. گشتاوری معادل ۷۲۰ اسب بخار و ۵۶۸ پوند فوت دارد. Novitec این گشتاور را به ۸۰۲ اسب بخار و ۶۶۲ پوند فوت گشتاور افزایش می‌دهد. 

معرفی فراری F8 تریبوتو با Novitec و قدرت بیشتر

بدنه تقویت شده آیرودینامیکی Novitec در کربن وبا  ظاهری شفاف و براق موجود است. این تیونر انبوهی از به روزرسانی‌های جزئی را اضافه می‌کند، مانند بال عقب بزرگتر، آینه‌های جانبی با تزئین کربن، پنل‌های راک جدید، اسپویلر عقب و موارد دیگر. همچنین مشتریان می‌توانند یک پخش کننده عقب کامل Novitec را انتخاب کنند.

معرفی فراری F8 تریبوتو با Novitec و قدرت بیشتر

بهبود وضعیت خودرو چرخ‌های جلو  ۲۱ اینچی و ۲۲ اینچی عقب است که با فنر‌های اسپرت Novitec جفت می‌شوند که ارتفاع سواری فراری را حدود ۱.۴ اینچ (۳۵ میلی متر) پایین می‌آورند. سرعت ۰ تا ۱۰۰ این خودرو کمتر ۲.۷ ثانیه است. بدنه این خودرو از ترکیبی از کربن و فولاد ضد زنگ است. محور متحرک این خودرو، دفرانسیل عقب خودرو است.

معرفی فراری F8 تریبوتو با Novitec و قدرت بیشتر

Novitec برای کمک به موانع موجود در جاده، سیستم بالابر تعلیق جلو را ارائه می‌دهد. در داخل، Novitec آماده است تا هر لمسی را که مشتری می‌خواهد اضافه کند، با گزینه‌های بی شماری که شامل چرم‌های ظریف و Alcantara است. افزایش عملکرد به فراری اجازه می‌دهد ۱۰۰ کیلومتر در ساعت را در ۲.۶ ثانیه طی کند و حداکثر سرعت خودرو ۳۴۰ کیلومتر در ساعت است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها