کد خبر : 56966

تیونینگ فیات 500 توسط آبارث

تیونینگ فیات 500 توسط آبارث

فیات آبارث خودرویی کاملا الکتریکی با ظاهری مدرن‌تر و شیک‌تر نسبت به مدل‌ قبلی است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خودروسازی فیات برای تولید آبارث (Abarth) همان فرمولی را به کار گرفته که برای فیات ۵۰۰ استفاده شده است، فقط در پلتفرم ۵۰۰e EV جدید اعمال می‌شود. اکنون فیات اقدام به تولید خودروهایی با آلایندگی صفر می کند که آبارث یکی از آنهاست. 

فیات آبارث خودرویی با ظاهری کم و بیش یکسان با دیگر خودروهای تولیدی این کارخانه خودروسازی است، فقط کمی مدرن‌تر و شیک‌تر شده است. رئیس فیات اولیویه فرانسوا چندی پیش در شبکه‌های اجتماعی فاش کرد که آبارث دست به تولید اتومبیل شهری با آلایندگی صفر می‌زند.

این خودرو جدید با رنگ سیاه و طلایی ممکن است خیلی جسورانه به نظر برسد که به آن عقرب طلایی می گویند. اگرچه صحبت در مورد مشخصات فنی این خودرو جدید خیلی زود است، اما تصور می شود که از نظر قدرت از Fie-badged ۵۰۰e بالاتر باشد. 

Abarth 500 Electric آینده هچ دریچه های اختصاصی در ارائه است

 EV معمولی به اندازه یک پینت قدرت مناسب ۱۱۸ اسب بخار و گشتاور آنی ۲۲۰ نیوتن متر را ارائه می‌دهد. این موتور الکتریکی به اندازه کافی قدرتمند است که می‌تواند سرعت اتومبیل EV را به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت در مدت زمان ۹ ثانیه برساند.

Abarth 500 Electric آینده هچ دریچه های اختصاصی در ارائه است

قدرت توان باتری این خودرو ۴۲ کیلووات ساعت است. فیات ۵۰۰e در چرخه WLTP برای ۳۲۰ کیلومتر مناسب است، اما این خودرو الکتریکی جدید باتری را سریعتر تخلیه می‌کند. ما مشتاق دیدن نه تنها Abarth ۵۹۵e، بلکه سایر هاچ‌ بک های برقی نیز هستیم.

Abarth 500 Electric آینده هچ دریچه های اختصاصی در ارائه است

 احتمالاً این خودرو جدید به عنوان نسخه سریعتر از رنو ۵ تازه متولد شده، معرفی شود. این شرکت در گذشته نشان الماس داشت که مفهوم  Zoe E-Sport را داشت، نمونه خودروهای این خودروساز، دارای ۴۶۰ اسب بخار قدرت بود. این آبارث اولین مدل فیات ۵۰۰ Essesse را ۱۰ سال پیش معرفی کرد یعنی زمانی‌ که فیات ۵۰۰ مدل ۲۰۰۹ به بازار آمده بود. 

Abarth 500 Electric آینده هچ دریچه های اختصاصی در ارائه است

برای سال ۲۰۱۹ مدل جدیدی از این خودرو با نام ۵۹۵ معرفی شده است که قوی‌ترین نسخه‌ فیات ۵۰۰ نیز محسوب می‌شود. پیشرانه‌ ۱.۴ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ این خودرو می‌تواند ۱۸۰ اسب ‌بخار قدرت تولید کند. مدتی طول خواهد کشید تا هاچ بک های برقی وارد بازار شوند و در میان اولین نسخه‌های مجهز به آلاینده‌های صفر از Mini JCW GP وجود دارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها